Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.01.2010, 20:54
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Joo mut makkaramestoille menee jarcca korollal ja noppa kalantillakin..

Ainii ja jopa XC90:täkin pääsee perille mut ei enää ehjänä takas..

__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.01.2010, 21:00
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.317
Perusasetus

Ja tulen jatkossakin kalantilla. Ettei temmes yllytä hulluuksiin.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.01.2010, 21:19
jnen:n Avatar
jnen jnen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.02.09
Sijainti: aitomäki valkeala eiku kouvola
Viestit: 101
Perusasetus

jäpäti jäpäti jäp...
__________________
KYM

luoja keksi vehkeet millä pääsee suohon, mutta japanin poijjaat keksi vehkeet millä sieltä pääsee pois...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.01.2010, 22:13
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Ai no jos et sä uskalla.....

http://www.youtube.com/watch?v=3KtNQUTtZ7E
__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.01.2010, 22:24
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

hohhoijaa..


Ä
i
j
ä
t

t
u
h
o
a
a

p
a
l
s
t
a
m
i
l
l
i
m
e
t
r
e
j
ä

o
i
k
e
i
n

u
r
a
k
a
l
l
a.
.
.
.
> nyt nukkumaan jo joka jannu!
__________________
KYM
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.01.2010, 08:27
jnen:n Avatar
jnen jnen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.02.09
Sijainti: aitomäki valkeala eiku kouvola
Viestit: 101
Perusasetus

joo aika väsynyttä....
MUTTA olisko ideaa yö ajelu kympilt abc:lle mut illalla ja sit päristelemään????
vai onko siinä jotain viherpiipertäjä juttui että märsut ei saa nukuttuu kun sedät päristelee...
tossa vaan viimex temmeksen kans naureskeltiin ku ollaan ihan pihalla reiteistä näin talvella, niin mistä sitä ittensä aamula löytäiskään kun starttaa pimiässä....
__________________
KYM

luoja keksi vehkeet millä pääsee suohon, mutta japanin poijjaat keksi vehkeet millä sieltä pääsee pois...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.01.2010, 09:25
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

Eihän sitä mikään pykälä estä ajella siellä yöaikana jos ei tee mieli nukkumaan.
__________________
KYM
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 18:14 (GMT +2).