![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Sä ootkin Jiikoon kanssa ainoat lähellä asuvat jotka käy. Vuoroviikot käy kyllä.
__________________
DADDY´S TOY |
|
#2
|
|||
|
|||
|
kyllä ois tarkotus tulla, oli sitten kummassa tahansa. mutta monenko aikaan ku on tuntunu toi aika hieman vaihtelevan.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Eiköstä se alunperin ollu 19.
Ja Lahnukseen
__________________
DADDY´S TOY |
|
#4
|
|||
|
|||
|
niinhän se vissiin oli. oli kuulema viimeeks ilolassa oltu jo puol 5. =) mut jospa sitä sit 18.30-19 passailis kahvittelemaan.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tota rojektii pukkaa nyt niin paljon,että kyllä Lahnuksen kahvittelu jää väliin...
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Onkos sieltä lahnuksen ympäristöstä tulossa ketään kahvittelemaan jos kerran issukaan ei pääse tulee. ajattelin vaan et turhaanhan me sinne asti ajetaan jos ei ketään sieltä suunnalta oo tulossa, vois sit kahvitella vaikka ilolassa, mut jos on tulossa ni sit tottakai lahnukseen.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Jep enpä tuo ta pääse kun täytyy lähtee kavereiden kanssa mökille ryyp.. eiku pilkkimään. Ihan tommonen ehdotus toi keimola itä on kanssa mun mielestä ihan bueno paikka ja pudottas kilsoja itä puolen porukoilta pois mutta ei ole kuitenkaan lisää juurikaan espoosta ja muualta tulijoille niitä.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja ehkä sit autot jumiin sinne hankeen sen jälkeen ![]() Ja ensviikon pe Keimola?!?!?!?
__________________
DADDY´S TOY |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Töitä tarjolla pääkaupunkiseudulla! | JERKKU | Chit-Chat | 1 | 10.08.2009 19:37 |
| Mistä peltiä Pääkaupunkiseudulla | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 05.09.2007 09:27 |
| ajoalueet pääkaupunkiseudulla | L200-01 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 24.09.2005 00:27 |
| Tuulilasin vaihtopaikkoja pääkaupunkiseudulla? | ugly_hj | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.03.2005 09:04 |
| Offroad paikkoja pääkaupunkiseudulla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.11.2004 11:24 | |