Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.01.2010, 20:29
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

mitsupisi


Jotain tätä linjaa?

__________________
KYM
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.01.2010, 20:40
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.317
Perusasetus

Joo lähellä mennää. Äiti oli sitä mieltä, että jos meillä miehillä on nelikot niin hänelläkin pitää olla. Onneksi on vaan arb:in tarrat niin ei synny kateutta.

Ei tolla citymaasturi Outlanderilla metsään mennä.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.01.2010, 20:46
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karvanoppa Näytä viesti
Joo lähellä mennää. Äiti oli sitä mieltä, että jos meillä miehillä on nelikot niin hänelläkin pitää olla. Onneksi on vaan arb:in tarrat niin ei synny kateutta.

Ei tolla citymaasturi Outlanderilla metsään mennä.
Kyyyllä sillä makkaratallille pääsee.
__________________
KYM
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.01.2010, 20:54
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Joo mut makkaramestoille menee jarcca korollal ja noppa kalantillakin..

Ainii ja jopa XC90:täkin pääsee perille mut ei enää ehjänä takas..
__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.01.2010, 21:00
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.317
Perusasetus

Ja tulen jatkossakin kalantilla. Ettei temmes yllytä hulluuksiin.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.01.2010, 21:19
jnen:n Avatar
jnen jnen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.02.09
Sijainti: aitomäki valkeala eiku kouvola
Viestit: 101
Perusasetus

jäpäti jäpäti jäp...
__________________
KYM

luoja keksi vehkeet millä pääsee suohon, mutta japanin poijjaat keksi vehkeet millä sieltä pääsee pois...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.01.2010, 22:13
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Ai no jos et sä uskalla.....

http://www.youtube.com/watch?v=3KtNQUTtZ7E
__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 10:36 (GMT +2).