Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.01.2010, 22:46
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

Ex. AKE:n lupaa hakemaan että tarviit "Veli"pojalla töissä ollessasi ajella kiskoja pitkin korjailee niitä Åkermanneja. Sillä pitäis irtoo 12,5" leveille.

__________________
KYM

Viimeksi muokannut AtteL : 09.01.2010 22:49 Perustelu: siis 12.5"
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.01.2010, 09:35
jnen:n Avatar
jnen jnen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.02.09
Sijainti: aitomäki valkeala eiku kouvola
Viestit: 101
Perusasetus

vois vaikka temmes onnistua et veli kirjoittais lapun että työssäsi tarvitset tollasia pyöriä turvallisuuden vuoksi onhan pito aivan toinen kun kiivetään radan yli bogger vs. mutiainen...
__________________
KYM

luoja keksi vehkeet millä pääsee suohon, mutta japanin poijjaat keksi vehkeet millä sieltä pääsee pois...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.01.2010, 10:10
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Vois kyllä kysyy Velkeltä josko se kirjottais sellassen anomuksen..
__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.01.2010, 14:10
Ande:n Avatar
Ande Ande ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 31.03.06
Sijainti: HUSULA
Viestit: 275
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kj_temmes Näytä viesti
Vois kyllä kysyy Velkeltä josko se kirjottais sellassen anomuksen..
Ja jos Velkke sen kirjoittaa niin sillä kyllä lupa irtoaa, koska Velken sanahan on laki.
__________________
-Rautaa rajan takaa NIVA-
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.01.2010, 16:04
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Joo, se vaan että kirjottaako

Ande hei muutes, oot mulle vitosen velkaa. Maksoin sun osuuden Grilli-pullosta.!


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ande Näytä viesti
Ja jos Velkke sen kirjoittaa niin sillä kyllä lupa irtoaa, koska Velken sanahan on laki.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kj_temmes Näytä viesti
Vois kyllä kysyy Velkeltä josko se kirjottais sellassen anomuksen..
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jnen Näytä viesti
vois vaikka temmes onnistua et veli kirjoittais lapun että työssäsi tarvitset tollasia pyöriä turvallisuuden vuoksi onhan pito aivan toinen kun kiivetään radan yli bogger vs. mutiainen...
__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.01.2010, 16:37
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.317
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kj_temmes Näytä viesti
Joo, se vaan että kirjottaako

Ande hei muutes, oot mulle vitosen velkaa. Maksoin sun osuuden Grilli-pullosta.!
Jäi multakii maksamatta. ensikerralla.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.01.2010, 19:12
Ande:n Avatar
Ande Ande ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 31.03.06
Sijainti: HUSULA
Viestit: 275
Perusasetus

Ande hei muutes, oot mulle vitosen velkaa. Maksoin sun osuuden Grilli-pullosta.!

Jeps ja kiitos!
Tuon sulle rahan tässä lähipäivinä.

Niin ja kirjoittaahan se sulle semmoisen todistuksen ja puollot siihen että saat ne jättipyörät leimattua siihen hilavitkuttimeen.
__________________
-Rautaa rajan takaa NIVA-
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 16:43 (GMT +2).