![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() Tai edes 35/12,5..
__________________
KYM ## Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.! |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ex. AKE:n lupaa hakemaan että tarviit "Veli"pojalla töissä ollessasi ajella kiskoja pitkin korjailee niitä Åkermanneja. Sillä pitäis irtoo 12,5" leveille.
__________________
KYM Viimeksi muokannut AtteL : 09.01.2010 22:49 Perustelu: siis 12.5" |
|
#3
|
||||
|
||||
|
vois vaikka temmes onnistua et veli kirjoittais lapun että työssäsi tarvitset tollasia pyöriä turvallisuuden vuoksi onhan pito aivan toinen kun kiivetään radan yli bogger vs. mutiainen...
__________________
KYM ![]() luoja keksi vehkeet millä pääsee suohon, mutta japanin poijjaat keksi vehkeet millä sieltä pääsee pois... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Vois kyllä kysyy Velkeltä josko se kirjottais sellassen anomuksen..
![]()
__________________
KYM ## Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.! |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ja jos Velkke sen kirjoittaa niin sillä kyllä lupa irtoaa, koska Velken sanahan on laki.
__________________
-Rautaa rajan takaa NIVA- |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Joo, se vaan että kirjottaako
![]() ![]() Ande hei muutes, oot mulle vitosen velkaa. Maksoin sun osuuden Grilli-pullosta.! Lainaus:
Lainaus:
__________________
KYM ## Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.! |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Jäi multakii maksamatta. ensikerralla.
__________________
KYM#5 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 | Jeeper | Tapahtumat | 8 | 11.11.2007 15:12 |