Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.01.2010, 21:01
puruluu:n Avatar
puruluu puruluu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 03.02.07
Sijainti: valkeala, Finland.
Viestit: 438
Perusasetus

Kyl mulla on 30/9.5/15 otteessa ja ei sanonu mitää syksyllä ku leima setä niitä katteli.
Mut onhan noi 235/75/15 numerollisesti vissii 1" pienemmät vaan riippuuko valmistajasta sitä en ihan tarkkaa tiedä
Korjatkoon viisaammat jos siltä tuntuu.

__________________
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita
-Rantakunnossa se on hyljekkin
-KYM#6
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.01.2010, 21:22
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa on kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.317
Perusasetus

Jos tähän juttuun vertaa niin puruluulla on käyny tuuri renkaiden kanssa.
http://forums.offipalsta.com/showthr...in+max+renkaat
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.01.2010, 21:30
puruluu:n Avatar
puruluu puruluu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 03.02.07
Sijainti: valkeala, Finland.
Viestit: 438
Perusasetus

En mä mitää oo tehny,se oli se edellinen auton omistaja Porvoosta ku oli noi kumit tohon hommannu ja leimannu ne siihen,hyvä niin
__________________
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita
-Rantakunnossa se on hyljekkin
-KYM#6
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.01.2010, 21:36
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa on kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.317
Perusasetus

jaajaajaa.. luulin että olet itse nyt katsastanu 30" nullit alle.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.01.2010, 22:17
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karvanoppa Näytä viesti
Jos tähän juttuun vertaa niin puruluulla on käyny tuuri renkaiden kanssa.
http://forums.offipalsta.com/showthr...in+max+renkaat
Ku itelläkii kävis tuuri ja olis joku tomppeli katsuri joka leimais hilun 35/14,5 renkaille..
Tai edes 35/12,5..
__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.01.2010, 22:46
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

Ex. AKE:n lupaa hakemaan että tarviit "Veli"pojalla töissä ollessasi ajella kiskoja pitkin korjailee niitä Åkermanneja. Sillä pitäis irtoo 12,5" leveille.
__________________
KYM

Viimeksi muokannut AtteL : 09.01.2010 22:49 Perustelu: siis 12.5"
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.01.2010, 09:35
jnen:n Avatar
jnen jnen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.02.09
Sijainti: aitomäki valkeala eiku kouvola
Viestit: 101
Perusasetus

vois vaikka temmes onnistua et veli kirjoittais lapun että työssäsi tarvitset tollasia pyöriä turvallisuuden vuoksi onhan pito aivan toinen kun kiivetään radan yli bogger vs. mutiainen...
__________________
KYM

luoja keksi vehkeet millä pääsee suohon, mutta japanin poijjaat keksi vehkeet millä sieltä pääsee pois...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 10.01.2010, 10:10
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Vois kyllä kysyy Velkeltä josko se kirjottais sellassen anomuksen..
__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 10.01.2010, 14:10
Ande:n Avatar
Ande Ande ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 31.03.06
Sijainti: HUSULA
Viestit: 275
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kj_temmes Näytä viesti
Vois kyllä kysyy Velkeltä josko se kirjottais sellassen anomuksen..
Ja jos Velkke sen kirjoittaa niin sillä kyllä lupa irtoaa, koska Velken sanahan on laki.
__________________
-Rautaa rajan takaa NIVA-
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 22:18 (GMT +2).