![]() |
![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ero ei ollut peränvälityksessä vaan vaihteiden välityksessä: -M20 Wide Ratio I:2.52, II:1.88 III:1.46, IV:1.00, R:2.59 -M21, M22 Close Ratio I:2.20, II:1.64, III:1.28 IV:1.00, R:2.26 1964 spekseissä 327/375 ruisku on tehokkain ja toimitettin vain 4-speed lootalla. Siitä tuo tehonkestoraja varmaan johtuu. Samoja M21:ä sai seuraavina vuosina 396, 427 koneisiin ja ilmoitettuja tehoja löytyy 390-435hp:n väliltä. Käy lukemassa linkin http://www.usacarclub.net/keskustelu...78&forum=11&12 keskustelu. Siinä on aika hyvä peruspaketti Muncie kysymyksiä ja vastauksia.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ 61 tekniikan kestävyys? | ranke | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.04.2005 07:50 |
2L-T:n kestävyys? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2005 21:27 |
Koneen kestävyys? | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 04.07.2004 20:32 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |
vielä muncie manuaaliaskista | Yleiset | 2 | 08.09.2003 07:27 |