Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 02.01.2010, 16:39
KarvaTurpa KarvaTurpa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.03.06
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 609
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MS940 Näytä viesti
Ärsyttävä "kauneusvirhe" tämä raksutus.
Juuri syksyllä kävin viimeksi välykset läpi, sen jälkeen ajettu hädin tuskin 400km ja ääni on jälleen ihan sama. Pitää katsoa näköjään taas.. oliskohan jonkun keinuvivun lukitusmutteri löystynyt. Kiristin kyllä kunnolla
Nimenomaan ärsyttävä. Vielä vuonna -98, siis juuri ennen Jimnyä osattiin tehdä yhtä raksuttava moottori Samuraihin....eii kannata turhaan energiaa tuhlata äänien seuraamiseen.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991

Viimeksi muokannut KarvaTurpa : 02.01.2010 16:41
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
[b]M: Suzuki sj410[/b] O/M/V Ajoneuvot 1 30.08.2006 19:48
patrol venttiilien säätö boozer Tekniikka & Jutustelu 1 06.09.2005 08:52
Toyotan palakoneen venttiilien säätö -MaTTi- Tekniikka & Jutustelu 6 21.07.2005 17:39
BJ-40 venttiilien säätö Tekniikka & Jutustelu 3 18.09.2004 01:00
M: Suzuki SJ410 O/M/V Muut 5 11.09.2004 13:55


Sivu luotu: 22:56 (GMT +2).