![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Sain sitte vihdoinkin penkit ja vyöt kiinni, tuntuu kyllä tukevalta 4 pisteelläkin, ei oikeen se viides tullu järkevästi niin jätin pois. keppejä riittää, jokaista joutu muokkaan jotenkin etttä mahtu penkkien väliin, puuttuu viel etulukon kahva, ken ei oo osii siihen perkeleen murikkaan. Tollanen pakari tuli, ei pitäny noin tehdä mutta en viittiny sitä tohon ruttuhelman viereenkään pistää. J menee kuitenkin uusiks heti kun jaksaa ruveta sitä mutkaa ruuvaamaan tohon sarjaan ![]() Mahtaako toi bilteman joustostydeemi kestää tollasta taivutusta, vai pitäskö laittaa ihan mutka siihen tilalle? Ens vuonna saan vyöt appareille niin pääsee tohon pihalle kokeilee miten etenee, vihdoinkin!
|
#2
|
||||
|
||||
![]() pääs vihdoinkin vähän ajeleen, toimi ihan ok, ja etupenkeillä tarkeni näillä pikkupakkasilla ihan jees(-16) Viel tarvii jaksaa turaa eteen kierteet, takaperin pääs mäkeen nätisti mut etuperin ei tahtonu nousta. kun noi perkeleen vankkurit ottaa jokapaikkaan kiinni. Mistähän sais sellasen matoruuvvi rullakidan, mikä liikkuu poikittain että kelaa vaijeria nätisti rummulle??? Naapuri sano sellasen jossain autossa nähneensä, ja se olis tässäkin poikaa, meinää eteenpäin vinssatessa kerätä vaijerii kasaan ja tiputtaa kelalta. takapenkki taitaa vaihtua vielä aidoksi bj:n lankku penkiksi niin saa 2 urpoo paksiin kyytiin ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No täällähän on tapahtunu vaikka mitä!
Aika äijjän laitteen sait aikaan! Kyllä tolla kelpaa rapaa lennättää! Saakos tuota takapenkkiä tulla koe istumaan joku päivä? ![]()
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ] |
#4
|
||||
|
||||
![]() On se ruma!!!
Kyllä oot onnistunu tekemään ainakin Suomen rumimman hoojiin, ellei peräti koko Telluksen rumimman.
![]() Mut ei se mitään, jos itte tykkäät ja jos se vielä jopa toimii. Ja puntarille toi pitää saada, veikkaan että taitaa olla aikapaljon kevyempi ku hoojiit yleensä. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuleekohan HJ:sta kovinkin etupainoinen tollasena, kun takaa puuttuu aika paljon rautaa?
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ] |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mites tuo tuplalaatikko, onko riittävän tiheet välitykset?
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Saahan sitä tulla koe situmaan
![]() Joo ei ihan silmiähivelevä kapistus mutta tosiaan toimii! Katsotaan millon saa kunnon koe ajoissa ajettuu viat ulos ja puntari onkin jo sovittu vien laitteen joku päivä kun kärry on vapaana ![]() On tossa vähän etupainoa, mutta vinssi ja tankki on takana, teki mieli siirtää etuakselia eteenpäin mutta ei halunnu aksseliväliä pidentää ja tuplaloodan takia ei taka-akselia voinu tuoda yhtään eteenpäin, kardaani jo nyt vähän riski kulmassa ulos joustossa. Välitykset olikin sitte parasta mitä kokolaitteessa on ![]() ![]() Tosiaan kun pitää taka lootaa 2 ja hämmentää etuloodasta niin 3varmaan vastaa alkper 1 Tä. |