![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() mut eikös pitemmällä jousella saa lisää joustoo?taka-aksilaan
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Olisko kellään muuten kuvaa ykköskoppaisesta kierrejousi-pajeron perästä? Multa löytyy lehtijousi (1986) malli, ja uudemman takajakarit. Kyllähän nuo itsekin sepittää alle, mutta neuvoa antavat kuvat on kivoja. Kiristetty "retkukeula" on paljon korkeampi kuin jäykkä taka-akseli. Metsässä keula menee hienosti kivien ja kantojen yli, mutta perä nappaa niihin kiinni. Pari kertaa olen jäänyt juurikin perästä kiinni.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
www.mitsubishi4wd.com |
#4
|
|||
|
|||
![]()
II-koppaisessa olisi sitten levyjarrut vakiona...
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Hyviä kuvia, kiitos.
![]() Olisko kellään vielä valokuvaa tukivarren kiinnityksestä runkoon? Kai siellä on samanlainen korvake kuin toyotissakin.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
II-koppasen rungon kiinnikkeestä periaatekuva:
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Täällä on vähän esimerkkikuvia, miten kierreperää voi säätää joustamaan: http://www2.pajeroclub.com.au/forum/...ead.php?t=6568 Jos englanti taipuu, niin tuolta löytyy paljon muutakin tietoa miten mitkäin on maailmalla tehty. Pajeroon jousitus sälää. Mm. noita keulan korotuspalikoita, ja vaikka mitä muuta erikoisempaa tehdasvalmisteista bolt-on osaa löytää täältä: http://www.4wdshop.net/original/catalog-USA-S.pdf |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Korjausta edelliseen: Keulan korotusjuttuja tuolla ei olekkaan, ne olikin vain Gen3:seen. Mutta jousituksesta silti asiaa. Tavallinen korin korotus ilmeisesti tehty noihin 2Gen pajeroihin mitä tuolla näkyy ja sillä saatu renkaille tilaa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron korotus ym. | tdic-89 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 13.10.2007 19:29 |
Pajeron korotus | Kantonen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.09.2005 19:41 |
pajeron korotus ? | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 14.08.2005 21:34 | |
Pajeron korotus? | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.12.2004 14:44 |
Pajeron korotus ??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.05.2003 14:35 |