Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.12.2009, 18:51
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Tuli sitten väsättyä teline vanhasta miekkatelineestä PPSH:lle

__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.12.2009, 19:13
RuF:n Avatar
RuF RuF ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.08.06
Sijainti: Toholampi
Viestit: 168
Perusasetus

Saakeli on hieno
__________________
"Yks iso on parempi ku kaks pientä"

Nissan Patrol GR Y60 RD28T vm-91
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.12.2009, 21:38
Tarzan:n Avatar
Tarzan Tarzan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.03
Sijainti: Luoma
Viestit: 481
Perusasetus

Joo on se S malli ja teetätin itte asesepällä kiikarijalat ja vaimentimen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.12.2009, 22:53
Cental73 Cental73 ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 12.05.04
Sijainti: Jokela, Tuusula
Viestit: 1.886
Perusasetus

tuo on nam tuo ppsh41.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.12.2009, 23:04
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cental73 Näytä viesti
tuo on nam tuo ppsh41.
Eiks ookkin! Vaikka kunnoltaan ei vedä vertoja tuolle Inkkarin koneelle..

__________________
KYM
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.12.2009, 09:45
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AtteL Näytä viesti
Eiks ookkin! Vaikka kunnoltaan ei vedä vertoja tuolle Inkkarin koneelle..

Korjasin värit kohdalleen tuosta AtteL kuvasta, kun oli vähän keltainen
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.12.2009, 12:27
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

On se vaan kaunis näky

__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 26.12.2009, 23:05
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cental73 Näytä viesti
tuo on nam tuo ppsh41.
Löytyi vielä siisti yksilö, juuri sopivasti "käytön" jälkeä. Tukin putsasin ja käsittelin pellavaöljyllä, lähti kerros paskaa/varastorasvoja puun pinnasta.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Suomi KP Deko vm O/M/V Muut 0 11.04.2008 13:33
Kuula-aseet virosta? offipete Chit-Chat 1 28.06.2006 17:28


Sivu luotu: 00:38 (GMT +2).