![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Hyvin minutkin otettu mukaan siellä misä pyörii. Ihan tuntemattomat ihmsetkin otellu safarilla kyytiin nauttimaan. Kuten talvisodassa Olkku ja timpat edellisellä laukaan area 51 safarilla. Oma auto toki tarkoitus saada reitille ja keräämään kokemuksia.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
kyllä mun käsitykseni mukaan safareista ym ajoista aika hyvin ilmotellaan täällä, ja jos vaan kehtaa kysyä asioista niin varmaan joka paikkaan pääsee mukaan ajamaan. vaikka otsikossa lukeekin ESIM! nort:in safari, ei se sitä tarkoita etteikö sinne ulkopuoliset pääsisi. ja aina parempi mitä useampi auto on matkassa.
mulla ainakin on ihan eri kuva tuosta sisäänpäin kääntyneisyydestä, ehkei tapahtumia ilmoteta hesarin etusivulla, mutta suurin osa on varmasti ilmotettu tällä sivustolla.
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Mihin vedetään raja, kun kutsutaan kavereita saunaan?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kiukaan ympärille olis hyvä tehdä raja vaikka lämpökäsitellystä haavasta ettei ne vähän enemmän naatiskelleet itteään siihen kiukaaseen loukkaa....
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari |