![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() No niin, tänään tupsahti tilille +854,08€ eli Land Cruiser 90:stä vuonna 2007 kesällä maksettu ELV+korko. ![]() Verotettiin siis tuolloin täyden veron pakettiautona, jolloin tehtiin laskelma vastaavan uuden auton hinnasta vähennyksineen.
|
|
||||
|
||||
![]()
itelle sain kans veroja takas autosta josta maksoin verot joskus 2007 mutta jäi sitten kuitenkin leimaamatta ja jonka jopa oon jo myyny eteenpäinki aikoja sitten. olihan se mukava yllätys kun silloin maksoin n.5000 veroo ja nyt sain 819 euroa takaisin
![]() mitään valitusta en siis oo tehny ja autonki tosiaan jo myyny eteenpäin, en tiiä onko vieläkään suomen kilvissä
|
||||
|
||||
![]()
ne autojobbarit jotka on tuonu ulkomailta autoja hierovat käsiään tyytyväisenä kun rahaa tulee takaisin
jonka ne on jo kerran saanet siltä asiakkalta joka auton on ostanu |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Hyötyjä on sellainen yksityinen, joka on autoja tuonut ja ITSE verottanut ne ennen myyntiä, jolloin palautuu hänelle nuo verot. |
|
||||
|
||||
![]()
Mä sain 580€ takasin eilen autosta joka oli tuotu 2006 että joskus näinkin
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uaz 452 (Igor) pelittää vaihteeksi. | lystis | Maasturiprojektit | 211 | 23.03.2010 10:32 |
HJ:n perässä outo ääni vaihteeksi | samid | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.02.2009 15:04 |
EU nosti kanteen Suomen autoverotusta vastaan | legro | Chit-Chat | 5 | 16.01.2008 22:33 |
Taas vaihteeksi TH350 lootasta öljyt pihalle. | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.10.2007 16:55 |
Takavetoilua vaihteeksi | Nerd-O | Chit-Chat | 0 | 31.01.2006 08:23 |