![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() muistanko ihan väärin että noita kaksi jännitteisiä hehkuja oli vain puolet? onko hehkujen virtakiskot oikein?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Miksi nappihehkua ei voi toteuttaa vanhalla releellä? Miksi ostaa uusi? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
tämähän menee mielenkiintoseksi perkele! tähän mennessä uusittu releet,hehkutulpat,ohjainboksi, tulos: EI TOIMI! noin 400€ hilloa menny varmaan laitettava se napillinen hehku ja poltettava kynttilät poikki on kuulemma näiden tyyppivika ei oo useimmiten saatu kuntoon edes pajalla/nissanin liikkeessä että näin....vituttaa niin ettei veri kierrä! on se kumma kun ei auton omilla systeemillä saa niitä toimiin kohta on mentävä sinne saunan taakse.....
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Nappihehkuista jutustelua:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=55635 Napilla voi tosiaan ohjata sitä auton alkuperäistä hehkurelettä, kun vaan tietää kauanko kärsii hehkuttaa. Noiden uusimiesi osien lisäksi lämpöanturi- ja laturiviat vaikuttavat hehkutuksen toimimiseen. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Löytyköhän sitä tähän ongelmaan ratkaisua?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Miten patrollissa menee tuon lämpöanturin toiminta? Ainakin wolkkarin 6-mukisessa irrottamalla piuha kannen takapäässä olevasta hehkun anturista ohjainrele pitää pääreleen kytkettynä maksimiajan, tässä tapauksessa 30 sek.
Aika on sama kuin nesteen lämpö olisi -30 C tienoilla. |