![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Onko kenelläkään vielä kokemusta tuosta toraforsin taivuttimesta? Onko liian hento turvakaarille?
http://www.torafors.com/putkentangontaivutus.htm
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Se on vissin ainoastaan ohutseinäsille putkille tarkoitettu mutta kysymys on siitä miten paksua materiaalia sillä nyt voi työstää ilman ettei hajoaa./Sten
Lainaus:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Kumpikos noista olis sitten parempi toi iso q-bend vai torafors?
Onko muita hyviä harrastekäyttöön olevia taivuttimia alle 1000€ hintaluokassa? |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Topiikkia selanneena huomasin että euroopastakin löytyy tuota Baileighin taivutinta:
http://dev.motorsport-tools.com/inde...th=17749_17758 Monta muutakin pätevää konetta löytyy ko lafkasta. Hintaa tosin on. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=693 kokemuksia kenelläkään?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| o: putkentaivutin | fedi | O/M/V Muut | 0 | 21.03.2008 18:53 |
| Putkentaivutin haussa | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 02.12.2006 11:49 |
| Putkentaivutin | SoSo | Chit-Chat | 6 | 21.07.2006 04:54 |
| Putkentaivutin..taas.. | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.06.2006 09:18 | |
| O:Putkentaivutin 50mm+ jne | SuurSyömäri | O/M/V Muut | 0 | 03.04.2005 09:40 |