Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.12.2009, 18:59
junnu78:n Avatar
junnu78 junnu78 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 2.782
Perusasetus

lj.t rj.t, suikkeli...
ei ole finland trophyä tänä vuonna. vastailen, vaikka en komiteaan kuulukkaan

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.12.2009, 22:52
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja junnu78 Näytä viesti
lj.t rj.t, suikkeli...
ei ole finland trophyä tänä vuonna. vastailen, vaikka en komiteaan kuulukkaan
Kylläpäse voipi olla, mutta silloin juhlitaisiin 10-vuotis taivalta ja ajatellut säännöt (tekniset ja kartta) ei oikein kirveelläkään sovi cuppiin..eli ajatus on kääntää historian pyörää 10-vuotta taaksepäin...ei gps, ei ozi, ei mapsource, ei rodeo drive siis ei auto tietokoneita, ei isoja renkaita, ei temppurasteja yms..kompassi ja paperikartta riittää..puhutaan suunnituksesta ja maastokartan ymmärtämisestä, rastit on merkitty paperikarttaan eli sen mukaan mentäisiin...

tämmöstä on ajateltu kuullostellaan nyt ekan vähän olisiko kiinnostusta..

nyybinä myllis
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.12.2009, 23:01
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Kiinnostais!! :P
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.12.2009, 23:04
Räjä Räjä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.05
Sijainti: Liminka
Viestit: 109
Thumbs up

Iliman muuta kiinnostaisi.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.12.2009, 23:19
samw samw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.12.08
Sijainti: pernaja
Viestit: 390
Perusasetus

hyvähyvä!


kyllä kiinnostaa! kunhan ei o cuppikisan kans päällekkäin.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.12.2009, 23:44
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Thumbs up

Hyvä suunnitelma


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Kylläpäse voipi olla, mutta silloin juhlitaisiin 10-vuotis taivalta ja ajatellut säännöt (tekniset ja kartta) ei oikein kirveelläkään sovi cuppiin..eli ajatus on kääntää historian pyörää 10-vuotta taaksepäin...ei gps, ei ozi, ei mapsource, ei rodeo drive siis ei auto tietokoneita, ei isoja renkaita, ei temppurasteja yms..kompassi ja paperikartta riittää..puhutaan suunnituksesta ja maastokartan ymmärtämisestä, rastit on merkitty paperikarttaan eli sen mukaan mentäisiin...

tämmöstä on ajateltu kuullostellaan nyt ekan vähän olisiko kiinnostusta..

nyybinä myllis
Kun yleensä olen eri linjoilla Mylliksen kanssa niin tässä asiassa kannatan tuota konseptia täysin. Nykyinen offisuunnistus kun ei mun mielestä ole suunnistamista vaan muistuttaa pikemminkin tiekirjalla ajettavaa rallia jossa ei siis tarvita karttaa kuin siirtymillä jos sielläkään.
Tuohon suuntaan vaan niin voisin vaikka Kulmassakin innostua järkkäämään jonninmoisen suunnistuskisan
Kulman inhorealisti
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.12.2009, 23:49
Räjä Räjä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.05
Sijainti: Liminka
Viestit: 109
Perusasetus

Ei stana - kerrankin Byrocratin kanssa samaa mieltä. Tällä kertaa offroad sukellusta voisi taas nimittää Offroad Suunnistukseksi.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 19.12.2009, 00:10
T€€MU:n Avatar
T€€MU T€€MU ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Kurikka, Finland.
Viestit: 1.944
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Kylläpäse voipi olla, mutta silloin juhlitaisiin 10-vuotis taivalta ja ajatellut säännöt (tekniset ja kartta) ei oikein kirveelläkään sovi cuppiin..eli ajatus on kääntää historian pyörää 10-vuotta taaksepäin...ei gps, ei ozi, ei mapsource, ei rodeo drive siis ei auto tietokoneita, ei isoja renkaita, ei temppurasteja yms..kompassi ja paperikartta riittää..puhutaan suunnituksesta ja maastokartan ymmärtämisestä, rastit on merkitty paperikarttaan eli sen mukaan mentäisiin...

tämmöstä on ajateltu kuullostellaan nyt ekan vähän olisiko kiinnostusta..

nyybinä myllis
-Ristus notta! Nostalgista menoa, nykysuunnistuskisat juurikin on sitä että tuota uraa kun ajaa, niin rastit on just siina reitin varrella, ja ilman kompuuttereitakin löytäisi taitava tiimi helposti rasteja.

Poikkeuksiakin on ollut muutamissa kisoissa, mutta tuota suunnistusta ja taktikointia
pitäisi saada lisää tähän lajiiin.
Peukkua moiselle ja mukana jos ei esteitä.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 19.12.2009, 01:53
jnu jnu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.04
Sijainti: Heinola
Viestit: 1.885
Perusasetus

Tuskin se uran ajamista kummempaa olis paperikartallakaan, ehkäpä jopa enemmän vaan? Tottakai paperikartta toisi uutta viehätystä touhuun, ainakin sen yhden kerran. Tärkeintä pitäisi kuitenkin olla maastossa ajaminen. Suunnistuskilpailuja, valokuvauskilpailuja ym löytyy muualtakin

Rungon lyhentämisen kielto on mulle henkilökohtaisesti aivan se ja sama mutta tuntuu että sillä vain korostetaan lyhyen suzukin asemaa ennakkosuosikkina. No se siitä...
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 19.12.2009, 02:26
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Viestit: 2.618
Perusasetus

En viitti quotella mutta edellä esiintyvä kaveri esitti asian ytimen aika tarkasti. Se ken haluaa rakentaa sen koslansa trimmihuippuuteen niin osallistuu sarjoihin jotka on niihin yybereihin. Jätetään tähän suunnistuskuppiin aito alokkaiden osio. Ylläesiintyvä oli valitettavasti jo kerännyt itselleen suorituspakkoa... eihän se näin pitäisi mennä.... Vakioauto/orggis juttu sellasenaan ettei tule suorituspaineita! hä!
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X

Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 19.12.2009, 09:13
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.477
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jnu Näytä viesti
Tuskin se uran ajamista kummempaa olis paperikartallakaan, ehkäpä jopa enemmän vaan? Tottakai paperikartta toisi uutta viehätystä touhuun, ainakin sen yhden kerran. Tärkeintä pitäisi kuitenkin olla maastossa ajaminen. Suunnistuskilpailuja, valokuvauskilpailuja ym löytyy muualtakin
Minäkin uskoisin että urissa siellä ajetaan siinä missä muuallakin. Kuitenkin ihan loistava idea jättää vaihteeksi tekniset apuvälineet pois. Lähden kyllä koittamaan tätä - kaivanpa kompassin jo valmiiksi esiin.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SuurSyömäri Näytä viesti
Vakioauto/orggis juttu sellasenaan ettei tule suorituspaineita! hä!
Niin kauan kun rastit on samat niin kyllä tämä on edelleen vähän vaikeaa ihan oikealle orkkisautolle. Itselle ei tulis pieneen mieleenikään lähteä käyttöautona toimivalla pitkällä Pajerolla koittamaan kisaamista. Johonkin alusta ja kori kolhiintuu kuitenkin.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 19.12.2009, 10:54
junnu78:n Avatar
junnu78 junnu78 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 2.782
Perusasetus

mutta sepä siinä. orkkis haluttaisiin sellaiseksi, että haet kaupasta auton, laitat siihen 31 pyörät ja vinssin keulalle, ja ehkä sen pienen 2 tuuman korotuksen ja voit lähteä kokeilemaan kisaamista. kun auto rupee jalostumaan lisää, niin vaihdetaan seuraavaan luokkaan... en itse henkilökohtaisesti näe tässä mitään huonoa, päinvastoin.
kun osaisin laittaa tänne kuvia, voisin laittaa kuvan mun lyhennetystä lj.stä joka sopi ennen orkkikseen. auto oli lyhennetty ja kevennetty, arb kummassakin akselissä, vinssit ym ym. ei se ole enää orkkis...

Viimeksi muokannut junnu78 : 19.12.2009 10:57
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 21.12.2009, 16:20
h-a-r-z-a:n Avatar
h-a-r-z-a h-a-r-z-a ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.04
Sijainti: Vantaa, .
Viestit: 528
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T€€MU Näytä viesti
-Ristus notta! Nostalgista menoa, nykysuunnistuskisat juurikin on sitä että tuota uraa kun ajaa, niin rastit on just siina reitin varrella, ja ilman kompuuttereitakin löytäisi taitava tiimi helposti rasteja.
Minä vaan ihmettelen miksi ei ole "sidottuja rasteja"?
Rastit olisi haettava tietyssä järjestyksessä,jolla saataisiin myös sitä suunnistustakin mukaan.
Jos vaikka kulman tapaan olisi miljoona eri uraa jota edetä niin oikean uran valitseminen olisi aika ratkaisevaa.

Minusta näin saisi pienellekkin alueelle paljon ajettavaa ja kenties jopa jotain mietitävääkin.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 22.12.2009, 08:47
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Moi,

> Minä vaan ihmettelen miksi ei ole "sidottuja rasteja"?

Monessako suunnistuskisan tuloslaskennassa olet ollut mukana (katselemassa niitä kuvia)?

Tuloslaskentaan tuleva kisäkompleksisuus (ja sitäkautta virhealttius) on siis yksi syy, säännöt ei tuollaista kiellä, joten kuka tahansa kisan järjestäjä voi käyttää halutessaan sidottuja rasteja. Oma mielipide on kuitenkin selkeäasti yksinkertaisimman vaihtoehdon puolella, eli sen takia sidotuja rasteja vastaan.

> Rastit olisi haettava tietyssä järjestyksessä,jolla saataisiin myös sitä suunnistustakin mukaan.

Mun mielestä vapaat ja sidotut rastit ei eroa suunnistuksellisesti millään tavalla, jollain tapa sinne rastille vaan on löydettävä, ihan sama onko se vapaavalintainen vai sidottu.

Sidotuista rasteista tulee mahdollisesti sumia, jos esim. rastit X-Y-Z on sidottu, ja vaikka järjestyskin määräty, ja vaikapa siten että vaikeustasi kasvaa koko ajan, niin viimeisellä rastilla on potentiaalisesti kunnon jono. Toki kaikkien kisaajien oma valintahan se on, missä vaiheessa ko. sidotut rastit haluaa ottaa, mutta luultavasti järjestäjä saisi "palautetta" jos rasteille joutuu jonottomaan, eikä syyllä ole ollut kamalasti väliä.

En siis sen kummemmin vastusta sidotuja rasteja, mutta oma kokemus on sellainen, että kaikenkarvaisilla erikoisjutuilla helposti menetetään enemmän kuin saadaan. Joillekin yleisörasteille tms. voisi harkita, jos vaikutukset järjestäjien ja kilpailijoiden toimintaan jäävät tarpeeksi pieniksi.

-Paavo

Viimeksi muokannut Paavo : 22.12.2009 08:54
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 23.12.2009, 10:16
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Sidotut rastit


Paavo on oikeassa. Kun aikanaan tein tuloslaskentaohjelman, noita asioita pohdittiin. Minä halusin auttaa pääsemään pois tilanteesta jossa tulolaskennat epäonnistuivat tai kestivät kauan. Monilla on muistissa nämä kurjat tilanteet. Päädyttiin mahdollisimman yksinkertaiseen laskentaan. Siinäkin riitti hommaa. Myöhemmin tuli mukaan vaaralliset rastit. Se helpottaa kaarijutussa.

Aika monta tuntia on ohjelmiston tekemiseen mennyt ja nyt se tuntuu toimivan. Jokainen muutos aiheuttaa mahdollisuuden virheeseen. Tuollaisten kuvamäärien käsittely on vaativaa nopeassa aikataulussa. Hienosti ovat tuloslaskijat homman hoitaneet.

Tuloslaskentaohjelma tekee perushomman ja sen lisäksi voi keksiä kikkailuja. Todellisuudessa niiden manuaaliseen tarkastukseen ei jää aikaa. Noita kikkailuja en lähde helpolla ohjelmistoon koodaamaan. Tulisi liian paljon hommia muutella kisasta toiseen. Paljon tärkeämpää on vakaasti toimiva laskenta.

Hyvä tapa kikkailuihin on keksiä juttuja, jotka eivät vaikuta tuloslaskentaan. Esimerkiksi jollain alueella saa olla vain tunnin. Vahdit alueella. Alue on käytössä jollain aikavälillä. Rastit vaihdetaan kisan aikana. Saadaan yleisöalueelle kaksi käyntiä. Uusia rasteja lisätään kisan aikana. Jne. Tälläiset eivät vaikuta mitenkään laskentaan. Kuitenkin voidaan ohjata autoja haluttuihin paikkoihin.
__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 23.12.2009, 11:04
Pasi66 Pasi66 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.02.06
Sijainti: seinäjoki
Viestit: 361
Perusasetus

Loistava idea, suunnistus kisat ilman tietokoneita, gps:ää, ym. pelkkä kartta ja kompassi.
Lähdetään ilman muuta mukaan, jos ei ole päällekkäin suunistus cupin kisojen kanssa.

Uudet sääntö tarkennukset oli tervetulleita.
Jää kaikenlaiset tulkinnanvaraiset kikkailut pois, kun on selvät säännöt ettei mitään luukkuja ym. lisäjatkeita käytetä.

Mielestäni autossa olijoiden määrän olisi voinut rajoittaa esim kolmeen, sillä joskus on tullut mieleen, että onko tämä offroad suunnistusta vai joukkue suunnistusta, kun autossa on 4-6 henkeä jotka juoksee käsigebsien kanssa edellä etsimässä rasteja.

Hyvää Joulua kaikille palstalaisille
ja parempaa Offailuvuotta 2010

Team pohojanmaa2
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 23.12.2009, 19:29
myllis myllis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Kyrsälä
Viestit: 1.059
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jappe Näytä viesti
Paavo on oikeassa. Kun aikanaan tein tuloslaskentaohjelman, noita asioita pohdittiin. Minä halusin auttaa pääsemään pois tilanteesta jossa tulolaskennat epäonnistuivat tai kestivät kauan. Monilla on muistissa nämä kurjat tilanteet. Päädyttiin mahdollisimman yksinkertaiseen laskentaan. Siinäkin riitti hommaa. Myöhemmin tuli mukaan vaaralliset rastit. Se helpottaa kaarijutussa.

Aika monta tuntia on ohjelmiston tekemiseen mennyt ja nyt se tuntuu toimivan. Jokainen muutos aiheuttaa mahdollisuuden virheeseen. Tuollaisten kuvamäärien käsittely on vaativaa nopeassa aikataulussa. Hienosti ovat tuloslaskijat homman hoitaneet.

Tuloslaskentaohjelma tekee perushomman ja sen lisäksi voi keksiä kikkailuja. Todellisuudessa niiden manuaaliseen tarkastukseen ei jää aikaa. Noita kikkailuja en lähde helpolla ohjelmistoon koodaamaan. Tulisi liian paljon hommia muutella kisasta toiseen. Paljon tärkeämpää on vakaasti toimiva laskenta.

Hyvä tapa kikkailuihin on keksiä juttuja, jotka eivät vaikuta tuloslaskentaan. Esimerkiksi jollain alueella saa olla vain tunnin. Vahdit alueella. Alue on käytössä jollain aikavälillä. Rastit vaihdetaan kisan aikana. Saadaan yleisöalueelle kaksi käyntiä. Uusia rasteja lisätään kisan aikana. Jne. Tälläiset eivät vaikuta mitenkään laskentaan. Kuitenkin voidaan ohjata autoja haluttuihin paikkoihin.
Japelle tiedoksi lahden takana siis etelässä on tosi otettuja teikän ohjelmasta...Itse sitä käytäneenä ja verrattuna vanhaa excel systeemin niin tuntuu kun excel -systeemi on kivikaudelta. Keep It Simple... jatkossakin.
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne!
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 23.12.2009, 17:42
wr-range:n Avatar
wr-range wr-range ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.10.07
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 237
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Kylläpäse voipi olla, mutta silloin juhlitaisiin 10-vuotis taivalta ja ajatellut säännöt (tekniset ja kartta) ei oikein kirveelläkään sovi cuppiin..eli ajatus on kääntää historian pyörää 10-vuotta taaksepäin...ei gps, ei ozi, ei mapsource, ei rodeo drive siis ei auto tietokoneita, ei isoja renkaita, ei temppurasteja yms..kompassi ja paperikartta riittää..puhutaan suunnituksesta ja maastokartan ymmärtämisestä, rastit on merkitty paperikarttaan eli sen mukaan mentäisiin...

tämmöstä on ajateltu kuullostellaan nyt ekan vähän olisiko kiinnostusta..

nyybinä myllis
mukana ollaan jos suunnistetaan 24h pelkällä käsi kartalla ei sitä kompassia malta kumminkaan käyttää
sääntömuutokset ,lisäykset ovat ihan paikallaan ,joskin vaatisivat lisäyksiä muutamiin kohtiin ,esim.luukkuja käytettäessä
tai siis ovia ,rasteja otetaan sivulta ei edestä eikä takaa. missään autossa ovet eivät avaudu vakiona 180 astetta
ei edes volvossa

sit uusia sääntöjä
henkilöluku sama kisoissa kun rekisteriotteessa
rengaskoko sama kuin rekisteriotteessa
onhan noita kun rupee penkomaan .
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 23.12.2009, 19:27
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wr-range Näytä viesti
henkilöluku sama kisoissa kun rekisteriotteessa
rengaskoko sama kuin rekisteriotteessa
.

Kannatan molempia noita. Sit vielä orggis ja stanu autot saisi olla tieliikennekatsastuskelpoisia vähintäänkin kilpailun alkaessa.
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 23.12.2009, 19:29
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

En ainakaan itse kannata tuota rengaskoko otteeseen vaikka perjaatteessa kuuluisi ollakkin kun yleisillä teillä ajellaan, mutta sittenhän tarttis kilpuriksi löytää joku mis hyvinä aikoina laitettu otteesee isot kummit ei toimi semmoinen ajatus..
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 24.12.2009, 13:12
mobil2 mobil2 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 21.01.09
Sijainti: ruukki
Viestit: 684
Talking

Volvo


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wr-range Näytä viesti
mukana ollaan jos suunnistetaan 24h pelkällä käsi kartalla ei sitä kompassia malta kumminkaan käyttää
sääntömuutokset ,lisäykset ovat ihan paikallaan ,joskin vaatisivat lisäyksiä muutamiin kohtiin ,esim.luukkuja käytettäessä
tai siis ovia ,rasteja otetaan sivulta ei edestä eikä takaa. missään autossa ovet eivät avaudu vakiona 180 astetta
ei edes volvossa

sit uusia sääntöjä
henkilöluku sama kisoissa kun rekisteriotteessa
rengaskoko sama kuin rekisteriotteessa
onhan noita kun rupee penkomaan .
Kyllä muuten avautuu
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 24.12.2009, 13:27
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 912
Cool

Ja Volvolla missä on lappalaiset alla pitäis saada osallistua orkkikseen ku se on uutena
ollu semmonen

Olen kyllä sen kannalla että jos stanu autossa on esim. akselit tai moottori
joku muu kun autoon kuuluva niin vois olla myös otteessa. Tosin lisää
katsastajien hommaa huomattavasti, ja joku auto kun lipsahtaa läpi
vaikka ei kuuluis niin taas porataan miks toi sai kun mä en saanu.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 24.12.2009, 17:05
hoojii:n Avatar
hoojii hoojii ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.07.05
Sijainti: Härkälä, Finland.
Viestit: 2.605
Talking

Kannatetaan suunnistusta kartalla ja kompassilla pelkästään. sillä on menty metilläkin tähän saakka ja aina ollaan oltu hukassa
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 24.12.2009, 19:13
jnu jnu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.04
Sijainti: Heinola
Viestit: 1.885
Perusasetus

Älkää nyt liikaa innostuko, ajatus on hauska ja itekin oon mukana jos vaan mahdollista mutta eiköhän kuitenkin ole parempi ajaa näitä kisoja gepsin kanssa, jää enemmän aikaa itse asiaan.

Kai siinä nostalgiakilpailussa on kielletty myös esim vinssinarut ja cromo osat ja rengas saa olla max 35" mutiainen.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
offroad suunnistus cup


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off-Road Suunnistus Cup 2009 Mylppy Tapahtumat 13 13.12.2009 16:44
Off Road suunnistus säännöistä ? xJ-4x4 Tekniikka & Jutustelu 2 13.09.2009 17:44
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 22 11.01.2009 23:48
Off Road Suunnistus / Ajopäivät Tervakoskella offipete Tapahtumat 13 18.09.2007 17:41
Off-Road Suunnistus-CUP Paavo Tapahtumat 193 06.09.2006 08:01


Sivu luotu: 00:12 (GMT +2).