Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.12.2009, 15:46
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Mulla äänteli saman kaltaisesti hiluxin (LN110) etupää.
Useamman tarkastelun jälkeen tajuttiin vetarin ääntelevän..
Vetarin tukiholkki, pronssinen, sen kun vaihdat niin vois loppuu juristaminen jos kerta vetari on vielä löysän tuntuinen koloonsa..
Vaihda ihmeessä sit samalla ainakin sepaskarengaskin.. Se menee kuitenki paskaks purkaes..

Mulla auttoi vikaan toi puslan/holkin vaihto..

Tossa kuvassa toi 43211W

__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!

Viimeksi muokannut kj_temmes : 18.12.2009 15:49
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.12.2009, 16:51
Essonbaari:n Avatar
Essonbaari Essonbaari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.07.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 275
Perusasetus

Ahaa...no sitä mietin että voisko se tulla vetarista että alkas jotenki epäkeskosti pyörimään ja aiheuttais moisen äänen. Liikehän on kyllä todella pieni mitä se antaa klappia mutta kaikkihan on mahdollista.

Eli onko se tuo mikä on navan takapuolella oleva holkki? tuosta likasuojasta seuraava osa?

Ei kai napaa tarvia irrottaa tuota hommaa varten? Ei millää hotsittas.

Kiitoksia vastauksesta.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.12.2009, 17:03
Kimpsu:n Avatar
Kimpsu Kimpsu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.01.08
Sijainti: Tornio
Viestit: 517
Perusasetus

Samanlainen jurina ilmeni omassa hilussa (vm-86) niin oli etugardaanin tuplanivelen keskipallo väljä hieman, ja jurina tulii juurikin vain ja ainoastaan napalukot kytkettynä ja takavedolla ajettaessa, nelivedolla ajaessa ei jurrannut. Se tuplanivelen keskipallon laakerointi on aivan lapsellisesti toteutettu pienenpienellä neulalaakerilla joka väljistyy aikanopeasti mutta on kuitenkin korjattavissa esim pronssipuslalla joka kestää huomattavasti paremmin kun se ei pyöri siinä vaan tarvii tukea.
__________________
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!"

Aina ei voi voittaa,......
Ei edes joka kerta
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.12.2009, 17:04
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

joo, juurikin se paskarenkaasta seuraava. Ei kyllä ole mielestäni kauhean suhteessa noi kuvan osat mutta kuitenkin.

Ehdottomasti koko napa otettava pöydälle.!
Helppo homma.
__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.12.2009, 17:50
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

minäkin veikkaisin etu kardaania. ristikoissa ei tarvii olla paljoa väljää että alkaa jurraamaan.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.12.2009, 18:06
Essonbaari:n Avatar
Essonbaari Essonbaari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.07.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 275
Perusasetus

Voi helv*tti...ei niin millää nappais alkaa irrottelemaa napaa.

Jos se kartaani olis niin miten se nyt vasta pakkasilla ilmottelee itestään? Tietty supistuuhan sieläkin metalliosat kun on kylmää.

Maanantaina se ensimmäisen kerran päästi ääntä kun aamulla lähdin liikkeelle. Ääntä vois kuvailla jokseenkin samanlaiseksi kun nailoninen naru venytetään poikki nopeasti....eli ensin narisi hetken ja sitte napsahti ja sen jälkeen on tämä jurina tullut kuvioon mukaan. Niillä lienee syy-yhteys toisiinsa.

Onkos kuinka vaarallista jos ottaa etukardaanin irti ja ajelee napalukot päällä? Tällä lähinnä karsis sitä kardaanin mahdollisuutta siihen jurinaan. Jos hyvällä tuurilla olis se kardaani niin olis paljon helpompi korjattava.

Täytyy yrittää ajatella positiivisesti ja alottaa siitä helpoimmasta.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.12.2009, 18:12
Gravedigger:n Avatar
Gravedigger Gravedigger ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Laukaa
Viestit: 1.125
Perusasetus

Juu ja mitä tuohon mittariin tulee niin on toyota corollassa ollu joskus samaa vikaa. Piti hämmästellä, kun mittari näytti 120 ja meno tuntui varsin leppoisalta vielä. Lämpeää kuitenkin aika nopeesti ja hauskuus on ohi
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.12.2009, 18:35
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Kokeile ihmeessä ottaa etukeppi irti ja heität lenkin napalukot päällä.!
sitten sä tiedät kummassa vika..

Eikä siinä mitään vahinkoa voi tulla.. Vetarit vaan pyöii ja perän laippa.!
__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Outo latausongelma SKO Tekniikka & Jutustelu 5 08.11.2010 07:18
Outo BJ pick-up? sisua45 Tekniikka & Jutustelu 7 16.08.2009 10:28
outo niva.. pikkuG Linkit 4 25.11.2007 16:21
m:outo vinssi? Ramo82 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.10.2007 20:02
Ohjaustehostimen ääntely HJ60 Tekniikka & Jutustelu 15 05.09.2004 17:47


Sivu luotu: 23:36 (GMT +2).