Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.12.2009, 16:58
anssi80 anssi80 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 04.01.08
Sijainti: Oulunsalo, Finland.
Viestit: 639
Perusasetus

Etutukivarret makso jotaki 169 puntaa ja takaset 126 puntaa, tosin niiden hinta oli jo vähän noussut. Jos oikeen muistan niin punta maksaa suunnilleen 1,01€.

__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia...
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.12.2009, 21:08
Transistori:n Avatar
Transistori Transistori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.12.08
Sijainti: Kalajoki
Viestit: 119
Perusasetus

Onko nuilla englannin tukivarsilla konttorilla ongelmia? Tuleeko mitään katsastuksesa esiteltäviä papruja mukana? Kahtellu samoja varsia omaan projektiin. Saakohan takakolmiota tarvikkeena? Alkuperästä varmaan saa....kunnon hintaan.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.12.2009, 00:57
anssi80 anssi80 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 04.01.08
Sijainti: Oulunsalo, Finland.
Viestit: 639
Perusasetus

Ei pitäs olla ongelmia konttorilla(näin oon kuullu). mutta kukapa sen tietäis. Huhtikussa pitäs mennä taas leimaa hakemaan ja sitten tuon näkee. uudet tukivarret alkaa olemaan paikoillaan ja hyviltä vaikuttaa ei väännä puslia ja eteen tuli ainakin 7 senttiä ulos joustoa lisää... pitää jatkaa taas jarruputkia... etu akseli käänty suoraan, on nyt pikkusen etukenossa ku ei ole moottoria paikoilla mutta alkaa nuo ohjaus kulmat olemaan kohillaan. takapäästä puuttu mutterit tuki varsista joten ne jäi vielä puoli valmiiksi mutta kovasti menollaan. pitää laittaa huomenissa pari kuvaa.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.12.2009, 00:55
anssi80 anssi80 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 04.01.08
Sijainti: Oulunsalo, Finland.
Viestit: 639
Perusasetus

No joo ne tukivarsi kuvat jäi ottamatta mutta tässä pari muuta kuvaa.(ton puhlimen kuvia on vähän huono kääntää)

Etu päässä pelkillä tuki varsien vaihdolla jatku joustot yli 7cm, ja nyt on jarruletkut "rajottaa" joustoja. Ennen ei jouset irronnut ylä päästä mutta nyt näkyy irtoavan...


Vähän hahmottelua, kaaret ei ole vielä kiinni vasta nakattu sisälle toisiaan vasten mutta menollaan kummiski.

(Vähän huonoja nuo puhelinkameran kuvat)

Saakohan nuo kaikki kaarien liitokset tehdä pultella ja laipoilla? Säännöissä puhuttiin muistaakseni että taaksepäin olevat vinotuet vois tehdä riittävän vahvalla pultti liitoksella mutta voikohan nuo etu-/sivu-/ja diakonaalitki? Ja saako pääkaarta taivuttaa tuosta puolesta välistä vähän takaviistoon vai pitääkö sen olla täysin suora? Oiskohan kellään rangeen toteutetuista irrotettavista kaarista kuvia, vielä ois mahdollista välttää suuremmat virheet.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia...

Viimeksi muokannut anssi80 : 18.12.2009 10:45
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.01.2010, 17:36
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

anssi etkö sinä ole saanut taaskaan mitään aikaseksi??? tietenki ryypännyt vaan ja unelmoinu et pääsis taas ajeleen
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.01.2010, 12:10
anssi80 anssi80 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 04.01.08
Sijainti: Oulunsalo, Finland.
Viestit: 639
Perusasetus

Vähän menny haaveillessa tuo aika... Eilen saatiin taas pukattua auto talliin ja uudet iskarit korvakoineen hyppäsi paikoilleen. Pitäs alkaa valmistelemaan tuota konetta jotta sen vois nostaa keulalle.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 31.01.2010, 22:34
anssi80 anssi80 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 04.01.08
Sijainti: Oulunsalo, Finland.
Viestit: 639
Perusasetus

Jotain pientä taas saanut aikaseksi. Kone ois tuossa menollaan ja öljynlauhdutin otti paikkansa keulalta. Välijäähytin ei enään oikeen mahtunut keulalle... joten pannaan se tuonne turbon viereen ja jonkunlainen skuuppi sillekki, lisäksi vois olla hyvä laittaa siihen myös jonkulainen sähköpuhallin. Konepelti pitää ruveta tekemään uusiksi kun imusarjakin ottaa siihen jo kiinni joten ois tarkotus tehdä koko konepelti uusiksi lasikuidusta ja siihen tarvittavat "patit".

alkaa täyttymään tuokin konehuone. Vielä pitäs mahduttaa ilmanpuhistin ja snorkkeliputket ja tehdä nuo loput sähköt kuntoon. Vähän ruosteinen tuon varaosa rangen lukkopelti mutta ehjä.


Ei ole ainakaan kovin pitkät nuo cuulerin putket.


Taakse tuoli nuo uudet iskari ja niihin tuo yläpään kiinnitysrauta, ei pitäs enään iskareiden pohjata eikä rajoittaa nuota joustoja. Ja jousilla on myös nuo kartiot ohjailemassa jousia takaisin.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia...

Viimeksi muokannut anssi80 : 01.02.2010 20:12
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
AXE anti-hangover suihkusaippua tuska This And That 21 09.08.2003 13:27


Sivu luotu: 00:01 (GMT +2).