![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kuinka on toi vinssi pelannu? Ostin itte samanlaisen ja aika voimalla saa kiskoo narua pihalle, en ole tosin vielä vaihtanut vaseliiniä tai mitään.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mikä tuohon sitten olisi oikea rasva/vaseliini? Joutuu sitä siltikin vetämään että ulos tulee...
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jakolaatikon suoja oli päässyt hieman heikkoon happeen niin piti askarrella uusi. Jos siitä ei paras tullut niin riittävän hyvä toistaiseksi.
Sisähaaroitussarjan virittelin samalla niin saa kopin lämpimäksi roikassa ollessa.
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Väriä elämään. Ois ollu mustaa sutisuti maalia mutta pistetään pinkkiä alustaan
![]()
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eilen sitten katkesi naru vinssatessa. Pitää huomenna olla yhteydessä Preheatille ja kysellä mitä tehdään...
Ei oikein hyvä maku ole suussa kun neljännellä narun oikaisulla menee poikki ![]() Onneksi auto ei luiskahtanut minnekkään vaikka naru katkesikin. Ilmoittelen kunhan selviää lisää...
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Preheatille olen pistänyt mailia ajat sitten kuvan kera ja muutamaan kertaan yrittänyt soittaa. Lienevät vielä kinkun sulattelussa...
Narun lyhensin ja pistin sen mitä siitä on jäljellä takaisin paikoilleen. Katsellaan mitä sille tehdään kunhan neuvotellaan mutta luotto tuohon kyseiseen naruun on mennyt. Olettamus tietenkin on että se on valmistusvika ja vaihdetaan uuteen. Aika näyttää. Takajarrut käytin myös auki mielenkiinnosta. Kuivat oli eli navat ei vuoda. Kengissäkin pintaa oli vielä jäljellä kivasti. Lainaus:
Vapaanahan se pyörii kuin pahimmat rikolliset konsanaan. a) siellä ei ole koko kitkalukkoa b) siellä on mutta kulunut loppuun c) väärät öljyt sisässä d) kuski on urpo Pitää nyt lähiaikoina vaihtaa öljyt perään ja katsoa tilannetta uudestaan.. Jos ei korjaudu niin perä pöydälle. Ahdot nostin 1,0bar -> 1,1bar jotta voi kavereille kehua ahtoja olevan yli yhden ;D Mallasin myös nuita nastarenkaita alle ja kannoin ne takaisin pienempään talliin odottamaan jotain järkevämpää käyttöä.
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
#8
|
||||
|
||||
![]()
ota ne molemmat narun pätkät mukaan ja tule käymään petosella. ne saa liitettyä pleissaamalla yheks jöötiks. o5o913o259
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Oho,ei ole kitkalukkoa? mulla on -90 2.5tdic ja on kitka ja offikäytössä -85 2.3td ja siinäkin on kitka,tuo on ihan uutta ettei niissä kaikissa ole kitkalukkoa vaikka vakiona se kitka harvemmin toimii,offi vehkeestä purin perän ja tein yhden lisälevyn levypakan ja kuoren väliin (0.75mm) niin lukko on sitten 100%.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Suomiautoissa pitäis olla kaiketi kaikissa. Mutta tässä oli kyseessä tuontiauto. Maailmalla malleja on joka lähtöön.
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Edelleenkin on paska maku suussa tuosta narusta. Vinssi sinällään toimii ihan ok mutta tuohon preheatin naruun en luota jostain syystä ![]() Kauheasti jaksa paskojen kanssa leikkiä niin taidan siirtyä suunnitelmaan B. http://mitsubishi.1g.fi/kuvat/Pajero...i/IMG_5834.JPG Tuosta sujuttajan vaijerista 30m vinssiin ja jo rupesi kestämään prkl. Tuossa vyyhdellä on n.180 metriä niin tekee hänestä vaikka 5 varalle vielä ![]() Jos nyt uuden narun sattuu saamaan "takuuseen" niin katsoo sitten uskaltaako sitä ottaa käyttöön vai jättääkö rouvalle pyykkinaruksi. Olisihan se naru mukavempi käsitellä mutta jos se ei kestä kuin 4 kertaa vetää niin sama vetää kahden koivun väliin ja ripustella pyyhkeitä siihen kuivumaan. Suunnitelma C olisi tietenkin ostaa joku merkkiköysi...
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Jossain vaiheessa tuli tutkittua että keskimmäisistä tuuletusräppänöistä tulevaa ilmaa saisi ohjattua reunimmaisiinkin. Niistä laitimmaisistahan ei alun pitäen saa tulemaan kuin raitista ulkoilmaa. Siellä kuitenkin on tulpattuna lähdöt mihin vaan putket väliin niin jo toimii. Alkuperäiset putken pätkät timanttitiskillä olisi maksanut n.90€ kun kävin kiusallaan kysymässä aikaisemmin
Kylällä käydessä piti käydä Essolla. Entinen Esso, nykyinen neste missä toimii tuo Siilin autotalo mut ei sillä niin väliä. Siitä sitten muistaessaan kyselemään 65mm ulkohalkaisijalla olevaa haitariputkea minkä ei tarvitse kestää lämmintä ilmaa ihmeellisempää. Tokihan sieltä löytyi ja metrin pätkä lähti mukaan. 14€ kiitos. Edullinen orkkis putkiin verrattuna ![]() Kuskin puolelle 46cm ja vänkärin puolelle 44cm. Laittakaa minkä mittaset tahotte mutta pidemmät ei mahdu, tai mahtuu mutta ottaa raitisilmaventtiileihin kiinni eikä ne sitten toimi. Asentelusta löytyypi kuvia täältä. Kuvista näkyy myös kuinka mittaristo irroitetaan jos se jollekkin on vielä mysteeri. Puolen tunnin homma koko projekti ja nyt lämmintä tulee samaan aikaan nuista laitimmaisista räppänöistä kuin keskeltä. Pellin alla myös pyörähtin pumppua rassailemassa. Karaa käänsin aavistuksen lisää ja sitä jousen jännitystä kevensin vai miten se pitäis sanoa. Koeajolla tuntui toimivan paremmin kuin aikaisemmin. Aikaisemmin kolmosella vedättäessä jäi miettimään 3000rpm kohdalle eikä oikein tiennyt jatkaako kiertämistä vai mitä tekee.. Muilla vaihteilla se oli lievempää. Nyt veti kaikilla vaihteilla nätisti niinkuin pitääkin.
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
#14
|
||||
|
||||
![]()
No niin. Uudet jakkarat tuli vkloppuna veivattua paikoilleen. Yllättävän mukavat istua
![]() Nastarenkaat kromivanteilla "heitin" alle. Joo oli tosi formulavarikko toimintaa. Ei menny ku 4 tuntia. Nuo on jotkut Nissanin kromirimpulat niin eikös siinä ole keskireikä jotain 3-4mm liian pieni. Takana ei ollut murhetta kun siellä on nuo 38mm spacerit mutta edessä edes spacerit ei pelastanut. Napalukkoonhan se otti kiinni. Vingullahan niitä piti sitten isontaa. Oli lystiä, saatte uskoo. No mutta alla on ja kai nuilla kuukauden ajaa mitä tuolla nyt saa työajoja ajaa. Noh, illalla tuli sitten ajatus että jos purkaisi nuo automaattiset napalukot. Edellinen omistaja sanoi että on kääntänyt ne lukkoon ja ottanu yhdet helyt pois. Kaikki osat kyllä on tallessa. Vänkärin puoli tuli käytettyä auki ja homma näytti vielä mahdolliselle. Kuskin puoleisesta napalukosta löytyi sitten yllätys. Kaikkee minäkin olen nähnyt... :seina Kuva kertoo enenmmän kuin 1983467459834 sanaa. On varmasti lukossa ja pysyy. Ilta puhteina vielä tyhjensin tankin kun vihdoinkin maltoin ajaa tankin valolle asti. Joku 12L sieltä vielä tuli evästä. Jääköön nuo osienpesu evääksi. 10L uutta kiisseliä ja 3km päästä huoltoasemalta 86,7L lisää. Silloin tuli korkkia myöten täyteen. Lyhyellä matikalla tuon tankin tilavuus on 96L kun jättää täyttöputken tyhjäksi. Tuossa autossahan ei ole siis alkuperäinen vakiotankki. http://mitsubishi.1g.fi/kuvat/Pajero...i/IMG_6187.JPG Samalla isonsin korvausilmaputken banjopultin reikiä. poikkireiät 4mm -> 5,5mm ja keskireikä 6mm -> 7,5mm. Joku vaikutus sillä oli kun nyt kärsi tankata liipasin pohjassa ilman että hiha kastui. Niin tulihan sitä curwoodin karjarautaakin sovitettua vkloppuna. Nätistihän se istuu. Joutuu vissiin semmosen hommaamaan. Ei kai tässä sitten ihmeempiä kun kohti uusia seikkailuja taas..
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Tiistainahan tuo tempun teki kesken ajon. Halusi jättää oman hiilijalanjälkensä kaupunkin laitamille.. Kuvat kertoo varmaan enemmän kuin tuhat sanaa ja nämä minun sanat monesti on vain semmoista sana helinää
![]() Pirssi meni seisontaan ja katellaan kevään aikana nippuun... http://mitsubishi.1g.fi/kuvat/Pajero/Huollot/Moottori/
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Meinasitko ihan tuosta koneesta nakerrella, vai vaihtuuko kone kokonaan?
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.04.2009 18:06 |
Myydään myydään pajero 2.8 vm-98 "ilmastoitu" MYÖS VAIHTO | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 09.02.2009 11:17 |
Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | REKISTERÖIMÄTÖN | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.12.2008 21:25 |
Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.07.2008 22:17 |