![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6582856 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Se mikä nyt vaan ihmetyttää on etä miksi sitten piti ilmoittaa nuo kilometrit jos kerran tietää että eivät pidä kutiaan. Lauseke "tarkista tietojen oikeellisuus myyjältä" ei kyllä kata tuota virhettä ymmärtääkseni.
Mutta, se että myyjä rekkasi palstale saa kyllä multa hyvät arvostelut. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Joo ei pidä suuttua....
Mua ei ainakaan kiinnostas ikinä selvitellä 15000 erkin suht uuden kärryn kilometrejä tai huoltohistoriaa... Kannattas varmaan pitää välillä yhtiökokous tai jotain.... näissä menee äkkiä maine. Sano Jetrolle ja Sinisalon Sampalle terveisiä....
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| palstalaisten mersut | eyeless | Chit-Chat | 383 | 22.03.2024 11:08 |
| pojasta polvi paranee | bono | Jokes | 0 | 24.10.2002 09:31 |