Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.12.2009, 17:28
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.176
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rikunvaihtoauto Näytä viesti
tässä olisi TOTUUS AUTOJEN MITTARIEN PYÖRITTÄJISTÄ http://keskustelu.suomi24.fi/node/8693933
"Viesti on poistettu."

__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.12.2009, 18:57
samisami2:n Avatar
samisami2 samisami2 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.12.04
Sijainti: Vilppula, Finland.
Viestit: 3.891
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rikunvaihtoauto Näytä viesti
tässä olisi TOTUUS AUTOJEN MITTARIEN PYÖRITTÄJISTÄ http://keskustelu.suomi24.fi/node/8693933
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pastirolli Näytä viesti
"Viesti on poistettu."
Oikea linkki ilmeisesti tämä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6582856
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.12.2009, 20:18
_LM_:n Avatar
_LM_ _LM_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.01.09
Sijainti: VALKEALA
Viestit: 513
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja samisami2 Näytä viesti
Oikea linkki ilmeisesti tämä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6582856
Sama aihe, eri keskustelu...
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle.
GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.12.2009, 20:25
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Se mikä nyt vaan ihmetyttää on etä miksi sitten piti ilmoittaa nuo kilometrit jos kerran tietää että eivät pidä kutiaan. Lauseke "tarkista tietojen oikeellisuus myyjältä" ei kyllä kata tuota virhettä ymmärtääkseni.

Mutta, se että myyjä rekkasi palstale saa kyllä multa hyvät arvostelut.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.12.2009, 22:33
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Viestit: 2.619
Perusasetus

Joo ei pidä suuttua....

Mua ei ainakaan kiinnostas ikinä selvitellä 15000 erkin suht uuden kärryn kilometrejä tai huoltohistoriaa... Kannattas varmaan pitää välillä yhtiökokous tai jotain.... näissä menee äkkiä maine.

Sano Jetrolle ja Sinisalon Sampalle terveisiä....
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X

Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
palstalaisten mersut eyeless Chit-Chat 383 22.03.2024 11:08
pojasta polvi paranee bono Jokes 0 24.10.2002 09:31


Sivu luotu: 01:03 (GMT +2).