![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Piti tulla päivällä kattoon mut oli kuulemma ajot jo loppunut
__________________
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
no osku, en mä ihan niin sanonut, siinä oli vain ajot seis ja porukka nuotiolta tulleena ja osa teki remonttia, osa täytti renkaita ja osa jo kotiin suuntamassa mutta näkyihän suzukeissa riittävän sitte vielä intoa.
kävelyukkeli kiittää hyvistä ajosuorituksista, ja tulihan sitä reittiä senverran että kintaat sotkeutu ja yks pinjoni saatiin rikki, onhan siinäkin jo jotain. ja isiliisingkuskia lainatakseni "hei kaikki muu saa hajota muttei tätä tuulilasia kun se on juuri siihen laitettu" |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Joo et, mut ajattelin ettei viittitä sinne asti ajel jos vaikka ei sit ole ketään, mutta jso ens kerralla uskaltautuis omallakin
__________________
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ajopäivä Rabbit Ranchilla 4.8 klo 12 | Racingrabbit | Tapahtumat | 61 | 23.12.2009 23:46 |
| Ajopäivä Rabbit Ranchilla 28.6. | Ladybunny | Tapahtumat | 37 | 29.06.2008 21:47 |
| Ajopäivä Rabbit Ranchilla 24.11 klo 11 | Racingrabbit | Tapahtumat | 29 | 26.12.2007 11:00 |
| Ajopäivä Rabbit Ranchilla 13.10 klo 11 | Racingrabbit | Tapahtumat | 64 | 16.10.2007 08:25 |
| Ajopäivä Rabbit Ranchilla lauantaina 13.1 klo 11 | Racingrabbit | Tapahtumat | 24 | 25.01.2007 13:56 |