![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
on oikea ruuvi kuvissa. kiinni päin isonee syöttö. itelläkin oli C223 vapari koneella ja 31" renkailla oli huippunopeus 70km/h. nakkasin turbon kylkeen ni alkohan se kulkee ja on syötön lisäyksestäkin hyötyä.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kyllähän tuo on sentään sen 120 kelannut todellista nopeutta ilman ruuvausta.. Mut kyllä vääntö tuntu tulevan mukavasti lisää..Täytyy varmaan kiertää vielä jonkun verran auki niin ettei takana tulevat saa myrkytystä ja näkeevätkin hieman.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| vaparin syötön säätö | tillikko | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 19.02.2009 15:52 |
| Patrollin syötön säätö? | AUH | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.01.2009 13:08 |
| 2l2 syötön säätö | Holle | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.03.2008 13:09 |
| Syötön säätö ohjaamosta | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.03.2008 06:50 |
| Bj40 syötön säätö | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 07.07.2005 15:42 | |