Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.12.2009, 17:50
jake74 jake74 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: ii/haukipudas
Viestit: 117
Perusasetus

on oikea ruuvi kuvissa. kiinni päin isonee syöttö.

itelläkin oli C223 vapari koneella ja 31" renkailla oli huippunopeus 70km/h.
nakkasin turbon kylkeen ni alkohan se kulkee ja on syötön lisäyksestäkin hyötyä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.12.2009, 20:40
isuzubj:n Avatar
isuzubj isuzubj ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 23.01.07
Sijainti: Hämeenlinna Finland.
Viestit: 673
Perusasetus

Kyllähän tuo on sentään sen 120 kelannut todellista nopeutta ilman ruuvausta.. Mut kyllä vääntö tuntu tulevan mukavasti lisää..Täytyy varmaan kiertää vielä jonkun verran auki niin ettei takana tulevat saa myrkytystä ja näkeevätkin hieman.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vaparin syötön säätö tillikko Tekniikka & Jutustelu 10 19.02.2009 15:52
Patrollin syötön säätö? AUH Tekniikka & Jutustelu 6 06.01.2009 13:08
2l2 syötön säätö Holle Tekniikka & Jutustelu 4 24.03.2008 13:09
Syötön säätö ohjaamosta Micco Tekniikka & Jutustelu 12 04.03.2008 06:50
Bj40 syötön säätö Tekniikka & Jutustelu 22 07.07.2005 15:42


Sivu luotu: 07:23 (GMT +2).