![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ai ai. jenkki kuume senkun kasvaa. Hitto ku ois rahaa niin vaihtasin pois ton hemmetin ooppelin. Pystyputket on pop
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Makeen näkönen! 4 kpl lisävaloa sopii tosi hienosti keulille! Onko tiedossa mitään tehonlisäyksiä moottoriin? Oon kattonu aivan fooguissa youtubesta ku noi nokileka cumminssit jättää varttimaililla Supria sun muita tuning autoja
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Vanteet on muistaakseni 12", olen nyt panamassa niin en voi menna tarkistamaan...
![]() Ihan vakiot on nuo etu-umpiot. Valokuvio on kylla minusta ainakin ihan ok. t:harza nyybina |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Niin ja tehoa varmaan on tulossa mutta eka tarvii paivittaa tuo vaihdelaatikko, jotta kestaa sitten.
-harza |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Voisin kans omasta laittaa jossain vaiheessa juttua ku homma etenee....
Tulossa : 3" korinkorotus, 2" jousikorotus, 37" kumit, eteen akselille lukko, vinssi(t) yms. KOMEE ON RAMMI!!!!!
__________________
--- Dodge RAM 2500 5.9 Td -01 --- --- Cadillac DeVille -67 --- Polaris Sportman 550XP |
|
#6
|
|||
|
|||
|
AtteL, kiva kuulla että aski pelittää. Maasturimies olen itsekkin nykyään enemmälti
![]() Mitenkä paljon aattelit keranha ottaa voimoo Cumminsista? Meillä on -96 Ramissa reilu 400hp ja vääntöä lienee yli 1000Nm, ei oo penkissä käyty. Isäukko teki laatikon siihen ja on kestänyt meikäläisen paksupohjaista tennaria
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Niin siis tämä pirssi on mun veljen, mä en tosta virittämisestä sen kummemmin tiedä, mitä se on meinannut. Mutta varmaan tavoitteet samoissa kun sulla eli n1000nm... Se laatikon tekijä on hieman ollu hakusessa, mihin hintaan isäs laatikon rakentas? Laittele vaikka yv:tä niin tarinoidaan lisää.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Nissanin 2.5 turbo diesel. | kj_temmes | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.01.2009 14:35 |
| Myydään Dodge RAM W250 4x4 Extended Cab 1992 Cummins 5,9TD | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.07.2008 13:34 |
| M: Dodge 2500 cummins 5.9 | Killer-Wo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 06.03.2008 13:51 |
| M: DODGE RAMCHARGER diesel | dimmy | O/M/V Ajoneuvot | 14 | 08.07.2007 11:38 |
| Dodge Ram 2500 4x4 -95 Cummins | O/M/V Muut | 6 | 11.08.2005 22:27 | |