Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.12.2009, 19:04
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

Ai ai. jenkki kuume senkun kasvaa. Hitto ku ois rahaa niin vaihtasin pois ton hemmetin ooppelin.

Pystyputket on pop

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.12.2009, 19:35
Mappe:n Avatar
Mappe Mappe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.09
Sijainti: Vaasa
Viestit: 550
Perusasetus

Makeen näkönen! 4 kpl lisävaloa sopii tosi hienosti keulille! Onko tiedossa mitään tehonlisäyksiä moottoriin? Oon kattonu aivan fooguissa youtubesta ku noi nokileka cumminssit jättää varttimaililla Supria sun muita tuning autoja
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.12.2009, 17:24
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Vanteet on muistaakseni 12", olen nyt panamassa niin en voi menna tarkistamaan...
Ihan vakiot on nuo etu-umpiot. Valokuvio on kylla minusta ainakin ihan ok.

t:harza nyybina
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.12.2009, 17:27
keranha keranha ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.08
Sijainti: Muhos
Viestit: 255
Perusasetus

Niin ja tehoa varmaan on tulossa mutta eka tarvii paivittaa tuo vaihdelaatikko, jotta kestaa sitten.

-harza
__________________
Jeep wj V8

www.autotuningkeranen.com
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.12.2009, 18:43
SukiSuki:n Avatar
SukiSuki SukiSuki ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.05
Sijainti: AKAA, Finland.
Viestit: 689
Perusasetus

Voisin kans omasta laittaa jossain vaiheessa juttua ku homma etenee....
Tulossa : 3" korinkorotus, 2" jousikorotus, 37" kumit, eteen akselille lukko, vinssi(t) yms.


KOMEE ON RAMMI!!!!!
__________________
--- Dodge RAM 2500 5.9 Td -01 ---
--- Cadillac DeVille -67
--- Polaris Sportman 550XP
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.12.2009, 20:28
Jarkko S Jarkko S ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 30.03.09
Sijainti: Käärmelahti
Viestit: 3
Perusasetus

AtteL, kiva kuulla että aski pelittää. Maasturimies olen itsekkin nykyään enemmälti

Mitenkä paljon aattelit keranha ottaa voimoo Cumminsista? Meillä on -96 Ramissa reilu 400hp ja vääntöä lienee yli 1000Nm, ei oo penkissä käyty. Isäukko teki laatikon siihen ja on kestänyt meikäläisen paksupohjaista tennaria
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.12.2009, 21:11
keranha keranha ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.08
Sijainti: Muhos
Viestit: 255
Perusasetus

Niin siis tämä pirssi on mun veljen, mä en tosta virittämisestä sen kummemmin tiedä, mitä se on meinannut. Mutta varmaan tavoitteet samoissa kun sulla eli n1000nm... Se laatikon tekijä on hieman ollu hakusessa, mihin hintaan isäs laatikon rakentas? Laittele vaikka yv:tä niin tarinoidaan lisää.
__________________
Jeep wj V8

www.autotuningkeranen.com
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Nissanin 2.5 turbo diesel. kj_temmes O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 12.01.2009 14:35
Myydään Dodge RAM W250 4x4 Extended Cab 1992 Cummins 5,9TD Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 07.07.2008 13:34
M: Dodge 2500 cummins 5.9 Killer-Wo O/M/V Ajoneuvot 1 06.03.2008 13:51
M: DODGE RAMCHARGER diesel dimmy O/M/V Ajoneuvot 14 08.07.2007 11:38
Dodge Ram 2500 4x4 -95 Cummins O/M/V Muut 6 11.08.2005 22:27


Sivu luotu: 09:50 (GMT +2).