![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
tuskimpa tollasesta ratkasusta haittaakaa ole, eristää vain hyvin, mutta mites talvella kehittääkö kondenssivettä tankkiin enemmän jos on pakoputki lämpöö tuottamassa lähellä??
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä putken tarkoitus HJ.n tankissa? | isuzubj | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 12.10.2009 11:32 |
Paskaa(ko) tankissa / linjoissa (HJ-60) | juhasiren | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.01.2007 15:44 |
patrollin tankissa? | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 31.07.2006 14:51 |
Alipainetta Rangen tankissa | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 30.09.2005 14:16 |
LJ-n pakoputki | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.02.2005 21:58 |