![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
En tiedä tilannetta sen paremmin, mutta paljon kun temmelletään niin välillä näitä sattuu ja tapahtuu, ketään ei kuitenkaan kuollu ja asia on jo ilmeisesti sovittu (paitsi yhdellä anonyymillä kirjottelijalla on viä vissiin palkokasvi nenässä), niin eiköhän tua huutelu sais loppua.
__________________
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ikaalisiin ajelemaan 23.08.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 29 | 23.08.2008 23:01 |
| Ikaalisiin ajelemaan 6.7.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 9 | 06.07.2008 21:12 |
| Ikaalisiin ajelemaan 14.6.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 36 | 27.06.2008 17:38 |
| Ikaalisiin ajelemaan! (Su. 27.01) Klo 10 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 47 | 29.01.2008 10:17 |
| Olisiko kiinnostusta 9.12 ikaalisiin? | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 27 | 19.01.2008 01:17 |