![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
ja sinä et uskalla vastata mun kysymykseen.
|
|
|
|||
|
|||
|
mihin kysymykseen?? ja mitä tää asia sulle kuuluu??
|
|
|
|||
|
|||
|
Joku oli luvatta ajellut mun vaimoa ja kussut ohimennen mun muroihin!
T: Yks maanomistaja |
|
|
|||
|
|||
|
Offiporukkaa on nähty syömässä linnunjyviä salaa ilman lupaa lintulaudallani!!!!
T.Mystinen herra maanomistaja |
|
|
|||
|
|||
|
osku vois itte tulla hoitaan asian eikä laittaa muita asialle
|
|
|
||||
|
||||
|
Siis mikähän nyt mättää taas tässäkin.. huoh..
Eikö ole hienoa kun pääsee pätemään tai ainakin yrittämään ![]() Eihän asia taida sullekkaan kuulua herra ANONYYMI! Ja en ole ketään LAITTANUT hoitamaan asiaa!!! Ja etpä ole itsekkään mun kysymykseen uskaltanut vastata.. Mahtaakohan asia kuulua sulle yhtään enempää kuin rytarille?
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
missä sanotaan että ne alueet missä on ajettu on juuri sun maitasi? missä sanotaan että väärinkäsityksestä johtuvaa virhettä ei jo muka olisi maanomistajien kanssa soviteltu? missä sanotaat että oskun pitää siitä mailla ajamisesta sopia, onhan sen voinut tehdä joku muuu ilman että osku on sitä pyytänyt tekemään, voisinhan minäkin mennä ja kysyä joltain maaomistajalta luvan että saanko mennä kaverien kanssa ajamaan ja silti mä en tee sitä oskun puolesta? missä sanotaan että nämä asiat kuuluu hoitaa palstan ulkopuolella eikä huudella kuin pahaisen koulupojat niistä. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ikaalisiin ajelemaan 23.08.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 29 | 23.08.2008 23:01 |
| Ikaalisiin ajelemaan 6.7.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 9 | 06.07.2008 21:12 |
| Ikaalisiin ajelemaan 14.6.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 36 | 27.06.2008 17:38 |
| Ikaalisiin ajelemaan! (Su. 27.01) Klo 10 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 47 | 29.01.2008 10:17 |
| Olisiko kiinnostusta 9.12 ikaalisiin? | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 27 | 19.01.2008 01:17 |