Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.11.2009, 12:10
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Easterbunny saattaa myös tulla, osanottaja määrä vielä avoin.

Edit: Ei tule mitsua, pari jalkamiestä saattaa tulla... :/


Viimeksi muokannut sisua45 : 11.12.2009 19:25
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.11.2009, 15:02
MikkoS:n Avatar
MikkoS MikkoS ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 21.07.06
Sijainti: pirkkala, Finland.
Viestit: 810
Perusasetus

Tullaan paikalle jos työt antaa periksi
__________________
Suzuki sj 413 lwb short
Toyota Hilux -88 -ex-
Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex-
-MMC-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.11.2009, 17:13
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.019
Perusasetus

Hienoa!

Ajopäivälle voisi tankata moottorisahan valmiiksi ja rakennella samalla uusia reittejä.
Esimerkiksi hallin takana oleva korkea kukkula on kokonaan ajeluiden vapaassa käytössä,kun se pitäisi saada muokatuksi puiden uudistus istutusta ajatellen.
Samoin "sianselkä" parturoidaan,että saadaan siihenkin hieman uutta ulottuvuutta
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.11.2009, 19:59
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus

jos mä en ole töissä tuolloin niin mulle voit sitte varata yhdet kintaat että saadaan niitä reittejä tekaistua...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.12.2009, 09:37
Oilywadder Oilywadder ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.07
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 113
Perusasetus

Ajelemaan tulossa myös...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.12.2009, 10:49
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

mitä todennäköisemmin tulossa oon, mutta varaa myös mulle kintaat ja saha niin päästään mikon kans hommiin
nyybi LINNA
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.12.2009, 13:42
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.740
Perusasetus

kai mä voin kans tulla!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ajopäivä Rabbit Ranchilla 4.8 klo 12 Racingrabbit Tapahtumat 61 23.12.2009 23:46
Ajopäivä Rabbit Ranchilla 28.6. Ladybunny Tapahtumat 37 29.06.2008 21:47
Ajopäivä Rabbit Ranchilla 24.11 klo 11 Racingrabbit Tapahtumat 29 26.12.2007 11:00
Ajopäivä Rabbit Ranchilla 13.10 klo 11 Racingrabbit Tapahtumat 64 16.10.2007 08:25
Ajopäivä Rabbit Ranchilla lauantaina 13.1 klo 11 Racingrabbit Tapahtumat 24 25.01.2007 13:56


Sivu luotu: 06:05 (GMT +2).