![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ainiii! Yks HDJ kärsi sielä pyöränmenetyksen, siinä napakappales ja renkanen uiskenteli kivasti ympäri tuota NS, tulva-aluetta.
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Porttaalipajero meinasi vähän hörpätä mutavettä sisään.Siinä samassa ojassa johon Jarcca:lla hajos kalusto.
Hauskaa ja mutaista oli.JA LIIKAA VETTÄ. Omana tappiona oli yksi digikamera (hörppäsi mutavettä) no kaupasta saa uusia. Kiitos Jnen,Kj_temmes,Sinkkoset ja AtteL. Heh Jnen:nin kanssa oli kiva vinoilla.Ja kiitos vinssaus jeesauksesta. Kj_temmes sul on liikaa voimaa.Puut kaatuu mun niskaan.Vähän rauhallisemmin.Myös kiitos vinssaus jeesauksesta.Myös allekirjoittaneet vinssauksesta. Sinkkoset SUUR KIITOS AVUSTA.Minnan legendaariset sanat: Juuso ota nyt jo iisisti(1: Kj_temmes katkaisi puun niskaan (2: Sinkkosen naru meni poikki ihan lähel minua ja oli lähel etten uinut siinä muta ojassa))!!!!!! AtteL kiitos safari maastosta. Kuvia löytyy profiilista tänään. Järjestetään ensi vuonna tälläinen safari uudestaan.Mielummin talvella kun toi muta ei ole mielyttävimpiä asioita. |
|
|
||||
|
||||
|
Kiitoksia maanomistajille. Maastot oli pelikunnossa ja letka liikku aika hitaasti mutta kivaa oli.
Valo oli heikko päivälläkin ja vettä satoi joten kuvat enemmän tai vähemmän epäonnistuneita by minä/Joni/Eetza. Juusolle tais muuten jäädä kaks mun ladattavaa patteriakin kun en muistanut niitä enään lopussa. JV ja Tapsa4x4 ottaa huiman ajolinjan ja persukset kastuu. Sinkkonen sukeltaa. Pojan ottamia kuvia pari seuraavaa niin on vähän tärähtäneitä. Meitsi kahlaa. Tero Kaken hdjlla pujottelee Kaltto paikka. Budin bj puikoissa offipiru Offipiru roikkuu bjssä kun penkin selkänoja on lävähtänyt alas. Virtasen Timppa moggipajerolla Jussukka Budin bjllä. Hiluxit mäen nousussa. Itse pääsin tosta ajamalla ja vaan ylhäällä joutui vinssaamaan kun oli katto puuta vasten tiukassa käännössä. Parempi kuntoset pokkerit puri hyvin. Sinkkonen kallistelee niin et piti warppi kiinnittää varmuuden vuoksi Jopan ex-porttaali hilux Sinkkonen ojassa Sinkkonen Autot jonossa ojassa Tero lätäkössä jumissa kun apparin puolen rengas irtosi napoineen. HDJn pelastaminen Napa irti mut onneks nätisti. Yläolkalaakeri varmaan pettänyt. |
|
|
||||
|
||||
|
[QUOTE=mikjus;618537]Kiitoksia maanomistajille.
Juusolle tais muuten jäädä kaks mun ladattavaa patteriakin kun en muistanut niitä enään lopussa. Jep joo muistin kyllä siinä vaiheessa kun saavuin kotiin että MikJus:sin patterit on kameras kiinni. Tarttee jossain vaihees palauttaa ne. |
|
|
||||
|
||||
|
pari videoturausta vielä.
|
|
|
||||
|
||||
|
joo kivaa oli ja hyvät maastot niin ´kauan kuin hodari pysy nipussa
täytyy koittaa käydä tänää pelastamassa se.. |
|
|
||||
|
||||
|
kiitokset kouvolan suuntaa ajoista, hauskaa oli.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 | Jeeper | Tapahtumat | 8 | 11.11.2007 15:12 |