![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Nanahan tuota pohdiskeli jo aika mielenkiintoisella tavalla :-D ja ehken ollaan sammaa mieltä että: kyllä sillä on merkitystä!
|
|
||||
|
||||
![]()
Eli silloin pitää saada joukko muita oman milepiteen taakse ja jos niitä ei tule niin mitäs sitten ?
Olen huomannut töissä että kahvihuoneessa puhutaan takki auki mutta kun pitää sama asia sanoa pomolle naamatusten niin ei ole puhujia ite sanon aina asiat ensin pomolle ja kun puhun kahviossa mitä sanoin kaikki on samaa mieltä mutta ei ne uskalla sanoa sitä pomolle! Ja taas olen yksin sen asian kanssa ja mitään ei tapahdu !!!! Nana et pahasti sivuttanut. ps. tääkin on vaan mun mielipide
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mielipide/kokemuksia: napero | joiva | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.05.2007 18:04 |
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2004 20:00 |
Oikea mielipide! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:55 |