![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Possunuha selätetty. Kuume ei huido enää korkealla ja olokin on ok. Eli mikä pahan tappaisi?
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Koiralla oli ripuli. Parin tunnin välein piti yöllä käyttää ulkona. Nyt on rauhoittunut, on ollut jo neljä tuntia ripuloimatta. Onneksi! |
|
|
||||
|
||||
|
Ikävä topikki ku ei tunnu ikinä löytyvän mittään tänne kirjoitettavaa, sanoisinko jopa että harmistuksen harmistus ;-D
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mutta ei vituta kun lääkärin mielestä olen niin hyvässä kunnossa, että ei tarvi osastolle jäädä. Mitä nyt hengitys ongelmia ja tajunnan menetystä. |
|
|
||||
|
||||
|
Pomosta 1/4 osavoitto tuli kotiin
juhlimisin arvoista ja aika kallista
|
|
|
||||
|
||||
|
No ootko hiihtelemässä käyny?
|
|||
|
|||
|
Kävim mie viimme viiko lauvantaina ja sunnuntaina. Suat uskkoo, että nautin. Nyt ei oo yhttää lunta. Koira ripuloi ja hirvvee huoli piälä.
Huvittaa iha ku tulloo kottii, ni sukset o siinä seinee vaste, eikä oo lunta, vuan sula mua. Mitäs itelles kuulluu?
|
|
|
||||
|
||||
|
BJ kunnossa, hienoa päästä taas ajelemaan.
|
|
|
||||
|
||||
On se mukavaa
Mukavaa kun oon saanut rakennella hoojiitä työpaikalla viikonloppuisin, hitaasti se edistyy kun aina tarvii tuupata ulos mutta ei tässä minnekkään kiire ole.
Oon kohta ollut vuoden raittiina eikä ees tee viinaa mieli, mukava lähteä la ja su aamuna autoa ropeltamaan. Onse kivaa kun on mukavaa
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |