![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Hyvä että osat ehti ajoissa perille. Miten toi panhardi on noin mutkalla?
|
|
|
||||
|
||||
|
Jos meikäläinen ihan rehellisesti sanoo, niin siksi että se on ihan väärässä paikassa kun toi korin puolen kiinnike on niin outo. Toi panhardi voisi olla vaikka ihan suorakin.
..mistä tuli mieleen, pitäisi vaihtaa ohjaus "over-the-knuckle"- tyyliseksi, kunhan saisi osat, rahaa ja viitseliäisyyttä. Saisi samalla siirrettyä panhardin akselin yläpuolelle, pois tieltä ja muutenkin parempaan asentoon. |
|
|
||||
|
||||
|
semmonen se on aina ollu, paitsi korinpäähän oon laittanu puslan, eikä oo muutettu kun ei ole menoa haitannu. vielä
|
|
|
||||
|
||||
|
Siinä mielessä tietysti, että onhan se orkkispanhardikin ihan umpikiero. Jenkit ei vissiin osaa tehdä suoria
liekkö toi muuten on sellainen, pää vain vaihdettu?
|
|
|
||||
|
||||
|
juuri sellainen vakio panhardi, mogin panhardinpään laitoin siihen
|
|
|
||||
|
||||
|
mika halus kokeilla noita xenon valoja
mä nautin mika tekee ja mä vaan hitsasin kiinnikkeet!ja nehän toimii.. perus laiskana ei jaksanu ottaa ees autoo alas trailerilta |
|
|
||||
|
||||
|
Mut olette sentään jaksanu siirtää yhdistelmän hitsauskoneen lähelle pihan toiselta puolen ![]() ![]() ![]() ![]() PS. Missä Pro-Modi rojekti kuvat? |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() se toinen rojekti http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=66332 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2008 17:49 |
| cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
| M/Cherokee XJ-93 | timmy | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 25.01.2007 11:33 |
| Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
| M Cherokee | JakeHammer | O/M/V Muut | 23 | 23.11.2005 10:02 |