![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ja taksat on laskettu silleen, ettei alle 70t massoilla kannata ajaa, jos meinasi saaha autonkin joskus maksettua. Kaveri tuossa kertoili, että tuurilla sitä ajetaan, eikä juuri koskaan oo alle 75t
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toisaalta tiedän valitettavan monta paikkaa joiden kuormien lanssa kokonaispaino pitää olla sen 70t ja yli että oikeasti kannattaa ajaa...
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kun kerran aletaan rönsyilemään, niin otetaan kortitkin mukaan...
En voi B-kortilla vetää 1,5t omamassan omaavalla autolla 2t kokonaismassan jarrukärryä, vaikka todellinen vedettävä paino pysyisi alle vetoauton omamassan?
__________________
RASOR |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Et koska molempien, auton ja kärryn paperilla oleva kokonaismassa on yhteenlaskettuna yli 3500kg
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Pikku-e maksaa sen 89e (ajokorttilupahakemus 40e, inssi ja kirjalliset 49e) + lääkärintodistuksen + maholliset laitevuokrat inssiin, jollei saa jostain sopivaa traileria/asuntovaunua lainaan...
Se pikkuvaiva saattaa hyvinkin maksaa ittensä takaisin äkkiä. Ja se inssikalusto: joko traileri, jossa toinen auto kyydissä, asuntovaunu tai tarpeeksi iso koppakärry, josta ei nää liian helposti taakse. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ittellä katsuri korosti että pitää plokata näkyvyys myös sen kärryn sivu suunnassa. Siitä kun voipi olla hyötyä kulmaperuutuksessa jos sen "kuorman" läpi näkee sivusuunnassa. Ja sen kärryn todellinen paino ajokokeessa oltava 800kg. Saatto olla 850kg en ihan sikavarma ny oo ku on kuiten jo 3kk aikaa. Hinnaksi tarjos miule autokoulu tuota 150€ ois ollu parin harjoittelu kerran kanssa tuo hinta. Mutta jos uskoo osaavansa ite harjotella kulmaperuutuksen ja on kärryn kanssa liikenteessä ollu ni maksut on niiinku Viipo sano. Siinä oli joku minimiraja yhistelmän kokonaispainolle tai veturin minimi massalle kanssa tai jollekki eli ihan pikkusella pikkuautolla ei voinu sitä koetta ajaa.
__________________
Lauri-poika metsäs häärii katseleepi puita väärii mäyränä nummia tonkii |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Perävaunun massa jarruin | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 20.04.2009 08:40 |
2L versus 2L-T??? | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 09.05.2008 14:47 |
FJ 60 / 62 VERSUS HJ 60 / 61 , 4" korotus | Houjou | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.03.2008 18:10 |
Pohjamaalin päälle massa | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 25.02.2008 22:59 | |
RR kokonaispaino? | Micke | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.01.2004 21:30 |