Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.11.2009, 11:17
POHTO:n Avatar
POHTO POHTO ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.08.03
Sijainti: mäntsälä
Viestit: 777
Angry

On tämä nyt taas jotenkin järjenköyhää.
Paketti auto joka on kuitenkin yleishyödyllinen kapistus jota kaikki myös ekoihminen tarvitsee joutuu tuollaisen riistoveron kohteeksi. Jollain ne kaikki tavarat on kumminkn kuskattava.

No kaikki ostaa sitten peräkärryt kun kenenkään ei kannata pitää kallista pakua.

Onkohan se nyt sitten turvalisempaa ja ympäristöä vähemmän kuormittavaa kun noilla vähäpäästöisillä ja alitehoisilla ekoautoilla vedetään isoja peräkärryjä mökille,kaupoille,harrastuksiin,yms.
Silloin tuskin on päästöt ja kulutus lähelläkään ilmoitetua määrää.

Täytyy vissiin suunnitella jonkun kuormaautoksi rkisteröidyn paripyöräisen yenkkilahna pick upin ostoa.
Ennemin ostan sillä 500€:llä hyvin verotettua naftaa/bensaa kun maksan missään näkymätöntä veroa.
Ja samalla paranee oma turvallisuuden ja arvostuksen tunne noiden ekoautojen seassa.

Kyllä taas rupes närästämään ja ahdistamaan...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.11.2009, 11:36
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.070
Perusasetus

Veltto Virtanen haastattelussa:
Eduskunta vilisee psykopaatteja


http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009...11651_uu.shtml

"Tarttis varmaan tehrä jottain"

Itellä alkaa kans olemaan vitutusviisari punasen puolella...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.11.2009, 17:11
HANE HANE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.03.08
Sijainti: Wehmersalmi, KUOPIO.
Viestit: 454
Perusasetus

Toivottavasti jokainen, jolla vielä vara ajaa maasturilla tämän uuden palkintosysteemin takia muistaa kysyä tienposkessa ojaan mennyttä ajokkiaan ihmettelevältä kuskilta ketä äänesti ja ketä äänestää seuraavissa vaaleissa....
voi jäädä tiettyjen puolueiden kannattajat nyppäsemättä....ainakin iteltäni.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.11.2009, 17:31
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Lappi TL
Viestit: 2.028
Perusasetus

Minkäs verran tollasessa kevyt k-a:ssa sitten kustannukset menee vuosi tasolla verrattuna lähes saman kokoiseen pakettiautoon??
__________________
PERKELE!
Lahjattomat lukottaa
Pääsponsori---> Joki-Pub
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.11.2009, 22:54
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörö Näytä viesti
Minkäs verran tollasessa kevyt k-a:ssa sitten kustannukset menee vuosi tasolla verrattuna lähes saman kokoiseen pakettiautoon??
Paku verrokkia ei taida löytyä, mut käyttövoimavero 148€/vuosi, ja liikennevakuutus 70% bonuksilla noin 170€/vuosi. Ja auto on kuudelle rekisteröity Dodge Ram.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.11.2009, 23:17
nixu:n Avatar
nixu nixu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.09.05
Sijainti: pohjois-savo, Finland.
Viestit: 137
Perusasetus

Ruvettava lisäilemään maastureihin teliakseleita, jos niihin saisi vähän lisää kantavuutta-> rekisteröisi kuorma-autoksi. Kattokorotuspajoille uusi tuotantosuunta.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.11.2009, 09:07
POHTO:n Avatar
POHTO POHTO ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.08.03
Sijainti: mäntsälä
Viestit: 777
Perusasetus

Samalla joutais kieltää webastot ja muut ajoneuvolämmittimet noista autoista mistä on päästörajat olemassa.

Eihän voi olla niin että niihin lisätään laitteita jotka lisäävät päästökuormaa mutta eivät nosta maksuja.

Ei pika kooklauksella löytyny noille laitteille edes tietoa päästöistä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Asvaltti-intiaanit" tyhjentää maasturien renkaat knucklebone Chit-Chat 1 13.02.2008 12:31
Öljyn hinta tippuu reilusti? Nerd-O Chit-Chat 21 23.10.2007 07:37
Traktorilla maasturien sekaan? KIM Tekniikka & Jutustelu 8 15.06.2004 15:58
Offivarusteen hinnat? Tekniikka & Jutustelu 5 08.03.2004 21:48
63-67 hinnat? Vuosimallit 1963-1967 6 12.09.2003 20:01


Sivu luotu: 01:47 (GMT +2).