![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
On tämä nyt taas jotenkin järjenköyhää. Paketti auto joka on kuitenkin yleishyödyllinen kapistus jota kaikki myös ekoihminen tarvitsee joutuu tuollaisen riistoveron kohteeksi. Jollain ne kaikki tavarat on kumminkn kuskattava. No kaikki ostaa sitten peräkärryt kun kenenkään ei kannata pitää kallista pakua. Onkohan se nyt sitten turvalisempaa ja ympäristöä vähemmän kuormittavaa kun noilla vähäpäästöisillä ja alitehoisilla ekoautoilla vedetään isoja peräkärryjä mökille,kaupoille,harrastuksiin,yms. Silloin tuskin on päästöt ja kulutus lähelläkään ilmoitetua määrää. Täytyy vissiin suunnitella jonkun kuormaautoksi rkisteröidyn paripyöräisen yenkkilahna pick upin ostoa. Ennemin ostan sillä 500€:llä hyvin verotettua naftaa/bensaa kun maksan missään näkymätöntä veroa. Ja samalla paranee oma turvallisuuden ja arvostuksen tunne noiden ekoautojen seassa. Kyllä taas rupes närästämään ja ahdistamaan...
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Veltto Virtanen haastattelussa:
Eduskunta vilisee psykopaatteja http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009...11651_uu.shtml "Tarttis varmaan tehrä jottain" Itellä alkaa kans olemaan vitutusviisari punasen puolella...
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Toivottavasti jokainen, jolla vielä vara ajaa maasturilla tämän uuden palkintosysteemin takia muistaa kysyä tienposkessa ojaan mennyttä ajokkiaan ihmettelevältä kuskilta ketä äänesti ja ketä äänestää seuraavissa vaaleissa....
voi jäädä tiettyjen puolueiden kannattajat nyppäsemättä....ainakin iteltäni. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Minkäs verran tollasessa kevyt k-a:ssa sitten kustannukset menee vuosi tasolla verrattuna lähes saman kokoiseen pakettiautoon??
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Paku verrokkia ei taida löytyä, mut käyttövoimavero 148€/vuosi, ja liikennevakuutus 70% bonuksilla noin 170€/vuosi. Ja auto on kuudelle rekisteröity Dodge Ram.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ruvettava lisäilemään maastureihin teliakseleita, jos niihin saisi vähän lisää kantavuutta-> rekisteröisi kuorma-autoksi. Kattokorotuspajoille uusi tuotantosuunta.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Samalla joutais kieltää webastot ja muut ajoneuvolämmittimet noista autoista mistä on päästörajat olemassa.
Eihän voi olla niin että niihin lisätään laitteita jotka lisäävät päästökuormaa mutta eivät nosta maksuja. Ei pika kooklauksella löytyny noille laitteille edes tietoa päästöistä. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| "Asvaltti-intiaanit" tyhjentää maasturien renkaat | knucklebone | Chit-Chat | 1 | 13.02.2008 12:31 |
| Öljyn hinta tippuu reilusti? | Nerd-O | Chit-Chat | 21 | 23.10.2007 07:37 |
| Traktorilla maasturien sekaan? | KIM | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 15.06.2004 15:58 |
| Offivarusteen hinnat? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.03.2004 21:48 | |
| 63-67 hinnat? | Vuosimallit 1963-1967 | 6 | 12.09.2003 20:01 | |