Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.11.2009, 19:21
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Neliveto päällä ne takajarrut jarruttavat koko voimansiirtolinjan kautta/avulla senverran mitä etujarrulla jarrutetaan.

Taka-akselin jarruissa on jotain vialla, jos ne ei pelkkä takaveto päällä jarruta.
Kannattaa tutkia pikaisesti.

Todennäköisesti takajarrujen piiristä on nesteet tulleet pihalle rikkinäisen työsylinterin tiivistekumin kautta (toisesta takapyörästä).

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.11.2009, 19:25
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kartse1 Näytä viesti
Neliveto päällä ne takajarrut jarruttavat koko voimansiirtolinjan kautta/avulla senverran mitä etujarrulla jarrutetaan.

Taka-akselin jarruissa on jotain vialla, jos ne ei pelkkä takaveto päällä jarruta.
Kannattaa tutkia pikaisesti.

Todennäköisesti takajarrujen piiristä on nesteet tulleet pihalle rikkinäisen työsylinterin tiivistekumin kautta (toisesta takapyörästä).
uuden sylinterit, palat laitettu,
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.11.2009, 19:28
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Taka-akselin jarrupaineen säätäjässä ilmaa, joten taka-akselille ei mene oikeata jarrutuspainetta.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.11.2009, 19:34
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

epäilen et ei ois ilmaa ku on jokusen kerran ilmattu ees taas mut koleillaan vielä sitäki kertaalleen (alkaa oleen toivoton tapaus koko patukka)
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.11.2009, 19:52
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Jarrujen pääsylinterissä on omat piirit etu- ja takajarruille. Ei olis ensimmäinen auto, johon joutuu sit viimeksi vaihtamaan vähintään sen pääsylinterin korjaussarjan.
Jos on oikein syöpynyt pahaksi sisältä, niin joutuu vaihtaan kokonaan uuden/ehjän käytetyn.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.11.2009, 20:10
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

pääsylinteri on ihan uus (JA EI OLLU MUUTEN HALPAJA PAINEEN SÄÄTÖVENTTIILI TAKANA ON KANS IHAN UUS)
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.11.2009, 20:14
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.174
Perusasetus

Paineensäätöventtiilissä se vika on. Onko säätimeen menevät putket oikeinpäin?
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrollin jarrut Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 03.09.2009 13:58
hj:n jarrut Tekniikka & Jutustelu 6 11.08.2007 13:35
jarrut ja pyh Cental73 Tekniikka & Jutustelu 3 25.04.2006 18:44
"jarrut" -> Jarrut? (kuvia) Paavo Tekniikka & Jutustelu 20 12.12.2005 15:21
BJ 40/42 jarrut? MHS Tekniikka & Jutustelu 5 09.02.2005 23:16


Sivu luotu: 22:36 (GMT +2).