Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.11.2009, 12:53
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nippan Näytä viesti
Onkos noissa napisten purkamisessa jotain poppaskonsteja? koskaan ennoo purkanu enkä tiedä mitä sieltä lentää silmään jos meen sähläämään?? Ja toisekseen millasta vassua sinne kannattaa laittaa, meillä on konefirma joten valinnan vaikeutta löytyy
En tiedä miten lie datsunissa, mutta pajerosta sieltä ei suurempia osia silmille lentänyt ;D Öljynä käytin ite ihan vain moottoriöljyä muutamia tippoja, tuntui toimivan silläkin hyvin eikä tahmannut

__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.11.2009, 13:41
-HJU-:n Avatar
-HJU- -HJU- ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.09.08
Sijainti: Ivalo
Viestit: 57
Perusasetus

Suzukissa piti muistaakseni löysätä eka napalukon kansi irti. Sieltä Sokka pois vetarin päästä ja sit vasta lähti ite napalukko kulkeutumaan pois. Rasvaksi laitoin tuutin täydeltä tays synteettistä vaseliinia eikä oo juminu eikä tahmannu vielä kertaakaan ja täällä ollaan käyty jo liki -20 asteen pakkas lukemissa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.11.2009, 17:52
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Ei tarttennu kingistä kun kuusi kappaletta kuusiokoloruuvia irti ja vetäs napalukon poes.
Ja selvis syykin miksei nelikko kytkeytyny päällensä... oli lukitusholokki kappaleina apparinpuoleisesta napalukosta!! huomena lähtee karikosta kysymään uusia sopuhintaan
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.03.2010, 18:31
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nippan Näytä viesti
Ei tarttennu kingistä kun kuusi kappaletta kuusiokoloruuvia irti ja vetäs napalukon poes.
Ja selvis syykin miksei nelikko kytkeytyny päällensä... oli lukitusholokki kappaleina apparinpuoleisesta napalukosta!! huomena lähtee karikosta kysymään uusia sopuhintaan
Mikä taika siinä apumiehen puoleisessa lukossa oiken on? Omassa kc:ssä ihan samaa juttua, eli joskus se ikään kuin vedätettäessä pamahtaa (hyppii yli tjms.), maantienopeuksissa nelivetopäällä, ja kun talvella ajelee takavedolla, yrittää se lukko päälle (kuullostaa aina aika kalliilta).
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Wranglerin oudot äänet EPO Tekniikka & Jutustelu 0 06.02.2008 15:35
Patrollin etuakselin oudot pyöränkulmat Sameli Tekniikka & Jutustelu 2 30.10.2006 07:58
XP:n äänet hukassa!?! Reetu Chit-Chat 14 07.09.2006 20:43
Piinan oudot deitit piina Rakas Päiväkirja 32 01.06.2006 17:41
ohjustehostimen äänet Tekniikka & Jutustelu 0 21.04.2005 08:39


Sivu luotu: 12:45 (GMT +2).