Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.11.2009, 19:34
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.972
Perusasetus

Voisin myös (lainakalustolla) kuljettaa jotain etelää kohti samalla kun Siuntiosta hakisin kuorman.

Jos joku tarvii vaikka? MakeO:lta vinssin tms. tai ostaa minulta seuraavia tuotteita:

Vanteet:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=41196
Volvo:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=52813

__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.11.2009, 19:50
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Just tässä mietiskelen et lähdenkö käymään helsingissä kahden viikon päästä mutkan kärry perässä. Helsingistä kärryyn tulee tavaraa, mutta eteläänpäin kärry olis tyhjä. Suunnitelma vielä hieman auki.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.11.2009, 10:37
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.972
Perusasetus

näillänäkymin reissuun 20. päivä
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lapin Nelivedon ajoalue (Keminmaa) ZeiZei Tapahtumat 62 03.05.2016 09:39
Autojen kuljetusapua TRE/HKI - TKU Ahosensetä O/M/V Muut 0 11.05.2006 21:59
O : Kuljetusapua Imatra-Lranta---->Hki/Jkylä finvalp O/M/V Muut 1 03.01.2006 08:42
Kuljetusapua Raajärveltä etelään? Chit-Chat 1 14.07.2005 16:28
O: Kuljetusta volvolle Keminmaa-Lahti? LaaLaa O/M/V Muut 7 26.05.2005 20:13


Sivu luotu: 17:23 (GMT +2).