![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() No olen aatellut jotain vm.87-89. Niin ja pajerositako löytyy siis lukot takana jos ymmärsin oikein? Ja mitenkä on lootan laita kun olen lukenut että näiden laatikko olisi vähän alimitoitettu auton kokoon nähden?
|
|
|||
|
|||
![]()
Takalukkona vanhemmissa kitkalukko, uudemissa 100% kytkettävä lukko.
Kitka on useissa vakioautoissa aika löysäksi päässyt, eli usein se on kuin ei lukkoa ollenkaan. Mutta sitä voi kiristää, tosin se kiristäminen ei tienpäällä paljon lohduta. Mutta se 100% takalukko ei sekään ole itsestäänselvyys kaikissa 2. koppaisissa, eli kannattaa tarkistaa edelliseltä omistajalta löytyykö vai ei. |
|
||||
|
||||
![]()
Noista laatikoista sen verran että kaikkihan särkyy. Ittellä mennyt "naperosta" yksi jakolaatikko, tarkemmin sieltäkin viru toi ketju sen verran että rupes hyppimään yli. Vaihelaatikon puolelta meni taas pääakselin laakeri.Auto on mallia pitkä ja kohta on nähnä tietä puol milliä. Eestä on kirrattu vääntösauvat ja taakse laitettu kierrejouset viellä avuksi. "Napero" on joka päiväisessä ajossa.
|
|
||||
|
||||
![]()
pajero hyvä käyttöauto ja pientä offiajoa myös.. jos kaikki kunnossa niin ihan mukava ajaa tiellä, joku 89-91 jossa cooleri on perempi niissä myös isompi/kestävämpi laatikko,ja helppo korottaa ja alle vaikk 33"renkaat..
lukot ym toimii suht hyvin myös jos huollettu eikä miljoonia ajettu
|
||||
|
||||
![]()
mitäs eroa näillä eri kopilla on?
|
|
|||
|
|||
![]()
Vanhakoppanen on pyöree lamppunen ja Gen2 on uudempi ja lamput neliskanttiset, takana sähköllä 100% lukkoa, kierreperä
|
|
||||
|
||||
![]()
myös viimeset vanhakoppaset on kierrejousilla takana..
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Offipajero | Pajatso | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 06.08.2008 15:54 |
TAGien käyttö | offroadjouni | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 0 | 08.06.2008 08:53 |
Anustappi ja sen käyttö | Laskos | Bees & Honey | 16 | 16.11.2007 11:03 |
vinssiköyden käyttö | krisu | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2006 20:32 |
Pyöräilykypärän käyttö | Lars | Outdoor hobbies | 0 | 15.07.2002 13:17 |