![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
Samurain rikastinMyydään Löytyskö osistasi Samurain (-90) rikastinta? Tai kohtuuhintaista kaasaria, jossa rikastin mukana?p.0400-206859 (KIIRE) Myydään |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Yksi vitaran kaasutin on, jossa toimiva rikasti, mutta en osaa lonkalta sanoa, miten paljon on eroa. Olisiko sinulla mahdollisuutta laittaa vaikka kuvaa rikastimesta, jollaisen tarvisit, niin vertaan siihen vitaran kaasariin. Ja tietysti, jos olet jossain Lahden lähettyvillä, niin saa tulla katsomaan. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
onko 410 merkkivalollista jakolaatikkoa
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ei ole enää kuin merkkivalottomia.
|
|
#5
|
|||
|
|||
suz ovi
Vieläkö löytyy suzukin apumiehen puoleinen ovi? tarvitsisin kunnostus kelpoisen oven (ei hitsattavaa ja täydellinen osiltaan) pieni pintaruoste ja lommot ei haittaa. Ota yhteys 040 56531 98
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
löytyskö samurain vetareita?
__________________
Montenegro #65 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Kaikille yli 100e:lla ostajille takasivuikkunat ILMAISEKSI niin kauan kun sivuikkunoita riittää (46kpl)
Kaikille yli 200e:lla ostaville pyyhkijän moottori, ILMAISEKSI niin kauan kun pyyhkijän moottoreita riittää (18kpl) Eli jos ostan 300€ tavaraa. Ni saan takasivuikkunat ja pyyhkijänmoottorin kaupan päälle.? |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Jep, löytyy molempiin päihin
|
|
#9
|
|||
|
|||
jup
Tankin panssari onko viel jälellä ???
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
onkos sulla sj-410 takakartaania??jos on niin minkä hintanen/kuntonen??
|
|
#11
|
|||
|
|||
|
Morooo tarvisin suikkaan (410) levyjarrut eteen???
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Terve, onko levikkeitä sj 410 vielä ja jos niin hinta? ja joku kaipas runkoa ni porista saa hakea sellaisen. Kori hävis kaikki muu jäi.
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
löytyskö sj 410 lehtijousia ja liekö kalliit?
|
|
#14
|
|||
|
|||
Sj 413
Tarttis vauhtipyörän eteen suojapellin,etu ikkunoihin tiivisteet, öljykorkin,bensapumpun,kojelauta,nokkapellin tanko, kuskin penkki
|
|
#15
|
|||
|
|||
|
sattuisiko löytymään lyhyeen vitaraan kuskinpuolelle sähköikkunan namiskoita?
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
ei tarvinutkaan jakolaatikkoa vaan nytten tarvitsis molemmat takajouset + uupultit ja kiinnikeet? löytyiskö?
|
|
#17
|
||||
|
||||
|
Löytyykö 413:n starttia vuosimalliin -85 sopivaa
__________________
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita -Rantakunnossa se on hyljekkin -KYM#6 Viimeksi muokannut puruluu : 09.12.2009 18:37 |
|
#18
|
||||
|
||||
|
Löytyykö ehjää virtalukkoa? Vanhasta saa avaimen asennossa ku asennossa pois...ei katsurit tykkää.
|
|
#19
|
|||
|
|||
|
Löytyykö Samurain vänkärin oveen lasia?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O.kaikkea ss tavaraa.. | T.T.T | O/M/V Muut | 6 | 21.02.2008 20:42 |
| O: HJn osia vähän kaikkea tarvitaan | secretary | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 04.01.2007 04:08 |
| M: paljon HJ 60 osia | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.07.2006 09:34 | |
| M:Paljon osia Wagoneeriin (päivitetty) | JERKKU | O/M/V Muut | 14 | 28.10.2005 15:33 |