Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Varaosat ja tarvikkeet

O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.11.2009, 13:02
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Samurain rikastin


Myydään

Löytyskö osistasi Samurain (-90) rikastinta? Tai kohtuuhintaista kaasaria, jossa rikastin mukana?

p.0400-206859 (KIIRE)

Myydään

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.11.2009, 13:27
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.277
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Löytyskö osistasi Samurain (-90) rikastinta? Tai kohtuuhintaista kaasaria, jossa rikastin mukana?

p.0400-206859 (KIIRE)
Ei valitettavasti ole yhtään 413 tai samurain kaasutinta.
Yksi vitaran kaasutin on, jossa toimiva rikasti, mutta en osaa lonkalta sanoa, miten paljon on eroa.

Olisiko sinulla mahdollisuutta laittaa vaikka kuvaa rikastimesta, jollaisen tarvisit, niin vertaan siihen vitaran kaasariin. Ja tietysti, jos olet jossain Lahden lähettyvillä, niin saa tulla katsomaan.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.11.2009, 23:07
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

onko 410 merkkivalollista jakolaatikkoa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.11.2009, 23:28
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.277
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
onko 410 merkkivalollista jakolaatikkoa
Ei ole enää kuin merkkivalottomia.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.11.2009, 13:55
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

suz ovi


Vieläkö löytyy suzukin apumiehen puoleinen ovi? tarvitsisin kunnostus kelpoisen oven (ei hitsattavaa ja täydellinen osiltaan) pieni pintaruoste ja lommot ei haittaa. Ota yhteys 040 56531 98
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.11.2009, 22:21
R-Lempiäinen:n Avatar
R-Lempiäinen R-Lempiäinen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.08
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 102
Perusasetus

löytyskö samurain vetareita?
__________________
Montenegro #65
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.11.2009, 22:33
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kaikille yli 100e:lla ostajille takasivuikkunat ILMAISEKSI niin kauan kun sivuikkunoita riittää (46kpl)
Kaikille yli 200e:lla ostaville pyyhkijän moottori, ILMAISEKSI niin kauan kun pyyhkijän moottoreita riittää (18kpl)

Eli jos ostan 300€ tavaraa.
Ni saan takasivuikkunat ja pyyhkijänmoottorin kaupan päälle.?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 23.11.2009, 22:42
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.277
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja R-Lempiäinen Näytä viesti
löytyskö samurain vetareita?
Jep, löytyy molempiin päihin
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 10.08.2011, 08:21
Hessu112 Hessu112 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.11
Sijainti: Askola
Viestit: 85
Talking

jup


Tankin panssari onko viel jälellä ???
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 21.11.2011, 21:15
susuki:n Avatar
susuki susuki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.06.10
Sijainti: ristiina
Viestit: 335
Perusasetus

onkos sulla sj-410 takakartaania??jos on niin minkä hintanen/kuntonen??
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 22.11.2011, 14:09
tossu tossu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.03
Sijainti: Akaa, Finland.
Viestit: 878
Perusasetus

Morooo tarvisin suikkaan (410) levyjarrut eteen???
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 26.03.2012, 07:49
tefanus tefanus ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.10.11
Sijainti: pori suomi
Viestit: 44
Perusasetus

Terve, onko levikkeitä sj 410 vielä ja jos niin hinta? ja joku kaipas runkoa ni porista saa hakea sellaisen. Kori hävis kaikki muu jäi.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 20.11.2012, 14:04
suskani suskani ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 17.08.12
Sijainti: puolanka
Viestit: 4
Perusasetus

löytyskö sj 410 lehtijousia ja liekö kalliit?
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 31.01.2013, 07:59
OsUj OsUj ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 11.11.12
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 4
Perusasetus

Sj 413


Tarttis vauhtipyörän eteen suojapellin,etu ikkunoihin tiivisteet, öljykorkin,bensapumpun,kojelauta,nokkapellin tanko, kuskin penkki
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 17.05.2014, 18:02
Reveri Reveri ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 25.11.13
Sijainti: LAHTI
Viestit: 2
Perusasetus

sattuisiko löytymään lyhyeen vitaraan kuskinpuolelle sähköikkunan namiskoita?
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 09.12.2009, 18:24
Rausku4x4:n Avatar
Rausku4x4 Rausku4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.08.06
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 611
Perusasetus

ei tarvinutkaan jakolaatikkoa vaan nytten tarvitsis molemmat takajouset + uupultit ja kiinnikeet? löytyiskö?
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 09.12.2009, 18:31
puruluu:n Avatar
puruluu puruluu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 03.02.07
Sijainti: valkeala, Finland.
Viestit: 438
Perusasetus

Löytyykö 413:n starttia vuosimalliin -85 sopivaa
__________________
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita
-Rantakunnossa se on hyljekkin
-KYM#6

Viimeksi muokannut puruluu : 09.12.2009 18:37
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 19.04.2010, 14:28
-HJU-:n Avatar
-HJU- -HJU- ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.09.08
Sijainti: Ivalo
Viestit: 57
Perusasetus

Löytyykö ehjää virtalukkoa? Vanhasta saa avaimen asennossa ku asennossa pois...ei katsurit tykkää.
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 25.05.2010, 17:47
ojmarkku ojmarkku ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: oulu
Viestit: 6
Perusasetus

Löytyykö Samurain vänkärin oveen lasia?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O.kaikkea ss tavaraa.. T.T.T O/M/V Muut 6 21.02.2008 20:42
O: HJn osia vähän kaikkea tarvitaan secretary O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 04.01.2007 04:08
M: paljon HJ 60 osia O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 27.07.2006 09:34
M:Paljon osia Wagoneeriin (päivitetty) JERKKU O/M/V Muut 14 28.10.2005 15:33


Sivu luotu: 17:39 (GMT +2).