![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kyllä se piti minunkin ihan yrityksen ja erehdyksen kautta oikea mitta löytää, ja oli siltikin mahdottoman hankala saada paikalleen. Hihnoja sain "avokaupalla" muutamat mukaan sovittelua varten, ja sopimattomat palautin.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se hihna löytyi kun hain korja- kumista nipun kokeiltavaksi. Tuumakoolla löytyi B-32/17x815Li. Ilmeisesti edellisen hihnan 850 oli ulkohalkaisija, ja nykyisen hihnan 815 on sisähalkaisija. Kuulosti kyllä sekavalta, mutta paikallaan se kuitenkin on, ja käsien voimaharjoittelu sai jäädä.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mullakin oli tuon koneenvaihdon yhteydessä pirullinen löytää oikeenmittanen remmi sinne, tuo yks teollisuusremmi sitte meni paikalleen ku toinen väänsi täysiä paikalleen ja toinen liikutti autoa, että kone pyöri mukana, siltiki sai laturista säätää kiristyksen aivan maksimiin
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
850 tais mennä omaan -81 landcruiseriinki ainoastaan hihnapyörä irrottamalla ja siltiki vaati vielä voimaa. hihna oli toyotalta haettu.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
En tiiä onkos näissä jotain eroja, mutta ite kokeilin tuollaiseen vm83:seen tuollaista 17x850 hihnaa, niin eihän sitä saanut paikalleen. Tai sai sen mutta tuli mielestäni aivan liian kireälle(kaiken lisäksi piti ottaa tuo kiristinrulla pois!?). Pitää kokeilla tuollaista B-32 hihnaa. B-33 taisi olla taas hieman liian pitkä.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
B-33 oli sen verran pitkä että loppui melkein säätörullasta vara kesken, B-32 meni hienosti paikoilleen kun auttoi alkuun ja pyöräytti moottoria. Ostin myös varalle tuulettimen hihnan B-41, yhteishinta korja- kumista 15,80e
|
#7
|
|||
|
|||
![]() 17x850
Piti ottaa tehostimen remmi tieltä pois laturinhihnan uusintaa varten, eikä tietty tullu ostettua uutta kun se laturinremmi eli ei kärsiny puukolla vaikka mieli teki..
Tehostimella oli 17x850 ja niin saakutan tiukka ettei lähtenyt vaikka kiristinpyörän irrotti -> meisseli väliin kanittamaan hihnaa vähän sivullepäin ja startilla pyöräyttämällä tippu ihan ittekseen. Takas meni hihnapyörää räikällä kääntämällä suht helposti.
__________________
-Jos on kerta syöpäläisiä ni mie oon sit juopalainen- Viimeksi muokannut Khorppi : 16.03.2014 21:12 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
jakopään hihna kysäsy | reissumies37 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.04.2008 19:53 |
Hj:n ohjaustehostimen hihna | Punanenä | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 04.01.2008 21:32 |
ot-variaattorin hihna? | lisko70 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.02.2006 23:05 |
hj61 ohj,teh:hihna | Heikki L | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.09.2005 21:14 |
Ohjaustehostimen pakollisuus | JakeHammer | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 23.07.2005 13:07 |