![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kaks sivupersoonaa joiden nimet on: Meitsi ja Mä. Kuuluu tähtiyökkäysvitjaan: Minä, Meitsi ja Mä.
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kaikki saatanan pyhäautoilijat! Pysyisivät vittu kotipihoillansa vahaamassa sitä Corollan silmäterää mihin tulee 3tkm vuodessa. Saatana että sieppaa, kun joka päivä joutuu hyppäämään autosta ravistelemaan jotain maanteiden kuningasta. Loppukaneettina VITTU SAATANA
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() No mulla taaseen pillerikännikalahörhöt kompastelevat rajaaitaan ja ovat tukeutuneena 15m mun tontille,ja odottavat kiltisti poliisia.Kotirauhan rikkominen V***U. Kylän kanssa järjestetään kykänpeluuilta metrisillä haloilla,niinkuin hohtokeilailu ![]()
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Pitkään ja hartaasti rassattu Mopar360 + blower projekti jysähti tänään tulille, se aiheutti iloista mieltä. (kuten kasin jytinä aina)
Mutta ilo loppui lyhyeen kun huomattiin veden vuotaneen ulkotilojen lisäksi öljyjen sekaan. Imusarjan takanurkasta on tiivisteiden asennus epäonnistunut, voehan vitalis... eiku patti koneen päältä taas ylös kun on ensin kerätty inspistä.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Jenkkiautot ja niiden syylarit ja niiden hinnat. Sylettää.
__________________
You got mud on your face You big disgrace Somebody better put you back in your place. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Edellisen työpaikan verotarkastus ja kirje siitä kotiin........päivärahat saatana.......noo valitus tehty ja nyt odotellaan mitä tuleman pitää...
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |