Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.10.2009, 19:23
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Perusasetus

Kaks sivupersoonaa joiden nimet on: Meitsi ja Mä. Kuuluu tähtiyökkäysvitjaan: Minä, Meitsi ja Mä.

__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
  #2  
Vanha 31.10.2009, 23:03
jukjamse:n Avatar
jukjamse jukjamse ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.07.09
Sijainti: Helsinki, Myllypuro
Viestit: 276
Perusasetus

Kaikki saatanan pyhäautoilijat! Pysyisivät vittu kotipihoillansa vahaamassa sitä Corollan silmäterää mihin tulee 3tkm vuodessa. Saatana että sieppaa, kun joka päivä joutuu hyppäämään autosta ravistelemaan jotain maanteiden kuningasta. Loppukaneettina VITTU SAATANA
  #3  
Vanha 01.11.2009, 09:27
Greenday:n Avatar
Greenday Greenday ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.08.09
Sijainti: Tuusula
Viestit: 541
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jukjamse Näytä viesti
Kaikki saatanan pyhäautoilijat! Pysyisivät vittu kotipihoillansa vahaamassa sitä Corollan silmäterää mihin tulee 3tkm vuodessa. Saatana että sieppaa, kun joka päivä joutuu hyppäämään autosta ravistelemaan jotain maanteiden kuningasta. Loppukaneettina VITTU SAATANA


No mulla taaseen pillerikännikalahörhöt kompastelevat rajaaitaan ja ovat
tukeutuneena 15m mun tontille,ja odottavat kiltisti poliisia.Kotirauhan rikkominen
V***U.

Kylän kanssa järjestetään kykänpeluuilta metrisillä haloilla,niinkuin hohtokeilailu
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410
  #4  
Vanha 01.11.2009, 18:19
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

http://www.riemurasia.net/jylppy/663...%A4in_Suomessa!

Jawa
  #5  
Vanha 01.11.2009, 21:11
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Pitkään ja hartaasti rassattu Mopar360 + blower projekti jysähti tänään tulille, se aiheutti iloista mieltä. (kuten kasin jytinä aina)
Mutta ilo loppui lyhyeen kun huomattiin veden vuotaneen ulkotilojen lisäksi öljyjen sekaan. Imusarjan takanurkasta on tiivisteiden asennus epäonnistunut, voehan vitalis... eiku patti koneen päältä taas ylös kun on ensin kerätty inspistä.
  #6  
Vanha 03.11.2009, 18:45
Bänkster:n Avatar
Bänkster Bänkster ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.08
Sijainti: Bättrefolks Ingå
Viestit: 824
Perusasetus

Jenkkiautot ja niiden syylarit ja niiden hinnat. Sylettää.
__________________
You got mud on your face
You big disgrace
Somebody better put you back in your place.
  #7  
Vanha 03.11.2009, 18:51
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Lappi TL
Viestit: 2.028
Perusasetus

Edellisen työpaikan verotarkastus ja kirje siitä kotiin........päivärahat saatana.......noo valitus tehty ja nyt odotellaan mitä tuleman pitää...
__________________
PERKELE!
Lahjattomat lukottaa
Pääsponsori---> Joki-Pub
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47


Sivu luotu: 20:13 (GMT +2).