![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Myyty Saat 40€... Mettämaalla ollaan, eli 20km matka...![]() Lainaus:
Myyty
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Soittaja on voittaja eli kerkesin laittaa just tonne huutonettiin... Eli jos ei sieltä mene 5.11 klo 18.31 mennessä niin neuvotellaan lisää... Kyl tosta se 50 pitäis minimissään saada eli en tolla 40 eurolla vielä heltiä...
|
|
|
||||
|
||||
|
Meneex se heittämällä paikalleen, vai tarviiko jtn rakentaa???
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
En yhtään osaa sanoa kun ei ittellä ole tollasta T4 värkkiä... Ei tuosta ainakaan mitään ole pois purettu vaan vain lisätty...
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kahvit saat palkkiox...
|
|
||||
|
||||
|
No katsotaan miten huudon käy ensin... Paljonkos muuten Humppilasta tulee matkaa?
|
|
|
||||
|
||||
|
2-tien ja 9-tien risteyksestä 5min...
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| VW Transporterin taka-akselimassat ? | pee | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 14.02.2008 12:10 |
| O: Takamoottori transporterin virtalukko /Vantaa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.08.2007 21:19 | |
| O: Volkwagen transporterin 16" vanteet | jason | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 20.01.2007 18:34 |
| O:Karjarauta | RR89 | O/M/V Muut | 0 | 02.03.2004 21:29 |
| O: Karjarauta | Nerd-O | O/M/V Muut | 0 | 14.10.2003 06:36 |