![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Asensin Hiluksin katolle Nordic N25 johon upotettu xenonit, pakko sanoa että valoteho uskomaton verrattuna entisiin H3 polttimoilla oleviin umpioihin. Muita umpioita en ole testannut mutta minusta leveä ja pitkällekin yltävä valokeila. Tarttu kameraan aika hyvät vertailu kuvat. Eka kuvassa joku halpa pari vuotta katolla ollut umpio H3:silla. Kummatkin suunnattu suoraan eteenpäin
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Moi,
miten korkea N100 wide flood mallin kuvio on pystysuunnassa? Tuollaiset harkinnassa sivuvaloiksi, muttakuviossa pitää olla myös korkeutta, sumuvalomainen kapea kuvio ei riitä. -Paavo |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Testattiin tommosta nordic n100 tiheärihlasta ja n300 tuplaxenonilla. Tallin ovet saatto jäähä vähä varjostaa perskules, valot oli 2m korkusella ja kuva otettu lampun alapuolelta. Livenä ero tuntu vielä suuremmalta, noi 300 passais melekee lisäpitkiksiki.
N300 twinpower N100 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
N200 laseihin ei ole tullut vuosien saatossa varmuutta. Eli en tiedä vieläkään millä nimellä se harva rihaisempi lasi tunnetaan virallisesti. Wide floot voi hyvinkin olla tuo erittäin leveä mutta matala valokuvioinen. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Luokat |
| työvalot, xenon liittimet |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| H4 Xenon valosarjat | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 67 | 22.11.2008 18:59 |
| Myyty M/V Xenon työvalo | joker | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 04.09.2008 20:13 |
| Xenonin työvalot (Nordicin umpiot) | BeeJii | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.03.2008 09:05 |
| Xenon-valosarjoja 139€ | Numppa | Linkit | 17 | 05.12.2007 17:50 |
| M: XENON lisäpitkät | AHMA | O/M/V Muut | 0 | 17.03.2004 17:40 |