![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kake rikkonu murroksen ja vetarin ei muuta ihmeellistä...
|
|
|||
|
|||
![]() kyrsii
kaikkee kivaa teille sinne naapuriin. mulla ens vuona vuosi viisumi. kektokaa tutuille terveisiä t:SUPERMIES (VINSSIAPINA)
|
|
||||
|
||||
![]()
se olin mä+muu perhe kuka morjesti vajaavetosessa, imatralla uglyhjta
![]() ![]() ja etummaisesta ei saanu selvää oli "niipaljomutaa" päällä , ![]() KUVIA KUVIA....
SLCK#357 TOYOTA laatuun voi luottaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Koopee ja kumppanit nähty lastauspuuhissa Rajapatsaan Nesteen pihassa. Reissu ilmeisesti onnellisesti ohi, kun kalusto oli jo matkalla kotiinpäin.
|
|
||||
|
||||
![]()
kotona ollaan ja täytyy sanoa että koskaan aikaisemmin riskiretkillä ei ole ollut näin paljoa pieniä käärmeitä
![]() Nyt saunaan ja sen jälkeen katsotaan, mitä kameraan on tallentunut, saatan laittaa pari kuvaa tännekin. |
|
||||
|
||||
![]()
Kotosalla myös........ pieniä käärmeitä oli tosiaan ja peukaloitakin oleili ties missä
![]() pari klippiä laitan youtubeen jossain vaiheessa. |
|
|||
|
|||
![]()
kuvia kaipaa hän.
|
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=Jeeper;609064]Kotosalla myös........ pieniä käärmeitä oli tosiaan ja peukaloitakin oleili ties missä
![]() Juu kyl määkin just kotiuduin!!! kiitoksia vaan kaikille tasapuolisesti mukavasta reisusta.Ens vuonna uudestaan jos vaan huolitaan mukaan. REHTORI on nyt taas tungettu tonne kaappiin vähäks aikaa huilaamaaan ja odottelemaan uusia reissuja ![]() niitä odotellessa heips vaan kaikille "rakkaudella" lettutieteen vihtori tirkkonen PS. ei sul tuomo ois tupakkia tarjota !! ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Riskiretki 2007 | KooPee | Tapahtumat | 326 | 15.10.2017 09:37 |
Riskiretki 2008 | KooPee | Tapahtumat | 225 | 15.10.2017 09:25 |
Myydään RiskiRetki 2007 DVD | SuurSyömäri | O/M/V Muut | 34 | 10.11.2010 22:50 |
KARELIA TROPHY 2009, 8-16.8.2009 | myllis | Tapahtumat | 1 | 07.07.2009 11:28 |
Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 | oska80 | Tapahtumat | 201 | 15.06.2009 22:15 |