![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tuolla aiemmin, 16.5 2008 päiväyksen kohdalla on ruodittu kustannukset ja hankintapaikat
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Välitykset
Tuliko kalliiksi toimenpiteeksi toi jakolaatikon välitys?
Ja eikös toi ole vaan hitaalle nelivedolle?
__________________
Toyota Landcruiser |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Hitaalle puolelle vain on, 3.05 välitys. Laakereita, puslia työkaluja, öljyjä sun muita tarpeita ite ratastuksen lisäksi mukaan laskien meni alun toiselle tuhannelle koko homma.
Kannatti tehdä ja perävälityksillä saa tarpeen mukaan kohtuu helposti lisää jos pyöriä suurentaa |
#4
|
||||
|
||||
![]() SOA valmis
Nyt olisi soa valmis. Kuvissa alla 265/75 R15 wintermasterit, mutta alle toki jo bokkerit laitettu ja vinssi keulalle. Omasta mielestä hyvin sopivan korkuinen tuli. Ei noussut liikaa. Katsastus tosin vielä edessä ja korkeus kattoon 1940mm. Eli nelisen senttiä liian korkea?
![]() ![]() ![]() Metsässä testailtu ja pelittää alusta hyvin. KYSYMYS: Takalukko menee hyvin päälle, mutta ei halua lähteä pois. Teki tätä jo kun perä oli irrallaan, muttei silloin vielä tajuttu korjata. Eli kun kabiinissa nykäisee takalukon päälle ei sitä saa pois muuten kuin auttamalla vasaralla hennosti takalukon vipuja koputtelemalla. Ei tarvitse kovaa lyödä, mutta ilman ei lähde lukko pois päältä. Menee jotenkin liian pitkälle. Onko kellää ollu samantyyppistä vikaa ja mikä siihen on auttanut? |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on täysin sama ongelma, se toimi hienosti pitkän aikaa, sitte yks kerta ku kävin jotain testaamassa kiivetä noita hiekkamäkiä ylös niin eipä lähtenytkään enää lukko pois päältä, muutako kolistelemalla jollai kättä pidemmällä sieltä murikan kyljestä.
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuolla auton alla kärvistellen tuli huomattua takalukon menevän "liian pitkälle". Eli kun vetää etulukon päälle, jolloin takalukkokin lukkiutuu, eikä koske takalukon kahvaan ollenkaan nostaessa, saa takalukon palautettua vielä pois. Sitten jos nostaa takalukonkahvan niin ylös kun se tulee huomaa eron lukkohässäköissä edessä ja takana. Takana painuu syvemmälle ja näin ollen se haluaa jumia itsensä päälle.
Korjaukseksi varmaan rakenneltava jokin rajoitinsysteemi, ettei saa vedettyä liian pitkälle takalukkoa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Muutama kuva bokkereilla.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään M: HJ 60:sen vinssi | Jess | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.08.2009 16:59 |
Myyty Käyttämätön timbertech-vinssi ja 60" hi-lift ja käytetyt hj 60 iskarit | khp78 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 08.05.2009 19:44 |
O: Cooleri Hj-61 koneelle - Ostettu- | Rojota | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 19.01.2007 23:22 |
M: ruosteeton hj 60/61:sen taka ylä luukku | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 10.09.2006 12:29 | |
HJ 61:n tekniikan siirto HJ 60:een??? | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 20.12.2005 11:31 |