![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Huonommin kulkee ku ennen, alavääntö parani siinä 1000-2000rpm välillä, muuta parannusta ei ollu ja ihan tarpeeks hyvä se oli ennenkin jo.. Ja sen tuhauksen se päästi ennen 0.4 ahdoillaki, pitää ku jaksaa ni ruuvata se orkkissarja takasi kiinni
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
pientä päivitystä laatikolle sähköt selvitin, kaikki anturit vaihoin toisesta koneesta mittaritkin pelaa.
kannen jälkikiristin ja venttiilinvälykset säädin ja kopan kiillotin ![]() jep meinasin tilata tohon lock rigtin lukon taakse suositteletteko ? aussie locker? arbiin ei oo rahaa tai kumpi noista kestävämpi ? Niin ja 61 pakosarjan ostin se nyt saa riittää mulle siihen vaan välilaippa. kardaanit otin irti ja ristikot likoomassa että saa sokat esiin ![]() sit vielä pikku ongelma nelivedon kytkennän kanssa ku menin sen alipaine "sylinterin" tuhoomaan bj:tä varten eikä oikein tuo paineilma mekanismi sovi tuonne, pitää jotaki värkkää... ellei jollain satu olee niitä alipaine sylinterin kuoria jotka tulee laatikon kylkeen ? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
pikkuhiljaa uus turbo sovitettuna uuden pakosarjan kans otan huomennamuutaman kuvan sätöksistä.
![]() taas ois vähän kysyttävää ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
En tiedä alipainesta ja kaasuläpistä taivaallistakaan, mutta ilman tyhjäkäynin säätöä kyllä pärjää hyvin kun tuntee auton.
Eli kylmänä joutuu pikkasen pintakaasua painaa startatessa niin hörähtää laakista tulille. Muuten sammuu, ja liika kaasu ei tee hyvää kylmälle koneelle, sitte käsikaasua voi hetken pitää päällä. Muuten ei vaikuta mihinkään, kun koneistamo rikkoi omani, enkä ole 2v viittunyt toyotalta sitä ostaa 180e hinnan vuoks ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mikä moottori jarruläppä?Muuta läppää en tiedä kun imusarjassa läppä mikä alipainekellon kera sammuttaa koneen ja pärjää ilman tyhjäkäynti automatiikkaa aivan hyvin jos käsikaasu toimii.
__________________
ilman turboa ja nelivetoa ei ole elämää... |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
niin mikä toi kytkin oli? onko sama mitä tamgears kauppaa?
mistä ostit ja paljoko kustanti? ei oikeen vakiokytkin pidä yli kilon ahdoilla! lipee aina kierrosten noustessa pariin tuhanteen. laitas ny äkkiä ajoon että nähdään kannattaako moista hommata. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Dodge RAM W250 4x4 Extended Cab 1992 Cummins 5,9TD | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.07.2008 13:34 |
Myydään MerCruiser (Cummins) D-Tronic 4,2 L Turbodiesel vm.2003 | Unregistered | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 15.06.2008 12:50 |
M: Dodge 2500 cummins 5.9 | Killer-Wo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 06.03.2008 13:51 |
m:alut japanin jaollaMYYTY | vertti | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 22.12.2007 21:53 |
Dodge Ram 2500 4x4 -95 Cummins | O/M/V Muut | 6 | 11.08.2005 22:27 |