![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ???Eiks se ala kerta oo sama 2l2 ja 2l?? 2l ja 2lt ei oo juuri mitää eroo,MITÄ eroo on 2l2 ja 2l? Muuta ku kansi,ja sil ny ei oo juuri merkityst onks vipat vai ei,noin niinku toiminnallisesti.Vipattomas on pari heppaa enempi alun perin,ei suurta merkityst jos ahtoi nostetaan kuitenki.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() 2l2
no onhan se kaikki kotiinpäin jos peruskone tehokkaampi.saa isomman turbon heräämään alempaa ja sitä myöden pakopaineet alemmas.ja hyötysuhde paranee.2l2 tuntuu olevan kaikista paikoista erilainen.männät matalemmat puristuskorkeus 5mm matalampi.veivit kevyemmät.kampi erilainen ja lohko vissiin matalempi tai veivit pidemmät
Viimeksi muokannut Ht35gte : 24.10.2009 22:28 |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]() 2l2
joo pitäis vaan saada jostain uudemman turbomännät 0.5 ylikoko.uudet nii pirun kalliit
ei malta ostaa ja kyllä se piisaa jos sen vaparin sais kestämään pikku muutoksilla sen 200 parhaimmat on ahtanu 2.2 vaparia 3.5bar sitten vasta poikii Viimeksi muokannut Ht35gte : 24.10.2009 23:00 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Sekalaiset/
Ite ajellu tälläsellä kyhäelmällä, 162hv irtoo koneesta... 1.1 ahdoilla, nyt käytössä 0.8bar. |