Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.10.2009, 07:51
Ht35gte Ht35gte ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.10.08
Sijainti: Lapua
Viestit: 66
Perusasetus

2l2


joo kansi tulee olemaan 2l2 rautakansikansi.Ja kyllä mulla oli vapari 2l2 rautakannella.eilen pajalla vertailin 2lt alakertaa 2l2:een.veivit oli varreltaan melko samanlaiset tappi oli turbos 3mm paksumpi.selvästi huomaa et kyllä toyotalla on ollu kova tarve saada painoa pois,joka paikasta oli laihdutettu vähän

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.10.2009, 13:56
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Männät on vaparin heikko piste,ja lähinnä pienempien käyntivälysten takia.Rengasurien yläpuolelta kymppi-pari pois halkaisijasta.

Se vaparikin on niin järeä ettei se alakerta porsi kovemmassakaan ahdossa kunhan pakolämmöt pysyy kurissa...Lämpöjen kanssa saakin olla tarkkana,ei se rautakansikaan ole onni ja autuus.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.10.2009, 18:25
Ht35gte Ht35gte ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.10.08
Sijainti: Lapua
Viestit: 66
Perusasetus

2l2


joo oli se vapari 2l2 mäntä leikkaillutl renkaan yläpuolelta.jos veis ens viikolla lohkon poraukseen mikä olis hyvä välys?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.10.2009, 20:46
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

turpo


Jos kerta tekee uusiks ni samal turpoon turpon männät??vuosimallist riippuen,saaks turpottaa??mites ne päästö säännöt taas meni?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.10.2009, 19:20
Ht35gte Ht35gte ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.10.08
Sijainti: Lapua
Viestit: 66
Perusasetus

2l2


joo muuten pistetäis turbon männät mutta ne ei sovellu mitenkään 2l2:een ja olis se muutenkin vähän kevyempi alakerraltaan se uuden mallinen.kun tuo edellinen 2lt oli niin maamoottori tyylinen.sais siitä vaikka vähän nykyaikaisemman oloisen ja tuskinpa vauhtipyöräkään tarvii painaa 18kg.mutta vielä alku peräiseen kysymykseen palatakseni.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.10.2009, 21:32
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

???


Eiks se ala kerta oo sama 2l2 ja 2l?? 2l ja 2lt ei oo juuri mitää eroo,MITÄ eroo on 2l2 ja 2l? Muuta ku kansi,ja sil ny ei oo juuri merkityst onks vipat vai ei,noin niinku toiminnallisesti.Vipattomas on pari heppaa enempi alun perin,ei suurta merkityst jos ahtoi nostetaan kuitenki.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.10.2009, 22:25
Ht35gte Ht35gte ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.10.08
Sijainti: Lapua
Viestit: 66
Perusasetus

2l2


no onhan se kaikki kotiinpäin jos peruskone tehokkaampi.saa isomman turbon heräämään alempaa ja sitä myöden pakopaineet alemmas.ja hyötysuhde paranee.2l2 tuntuu olevan kaikista paikoista erilainen.männät matalemmat puristuskorkeus 5mm matalampi.veivit kevyemmät.kampi erilainen ja lohko vissiin matalempi tai veivit pidemmät

Viimeksi muokannut Ht35gte : 24.10.2009 22:28
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 18:43 (GMT +2).