![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
On se vaan tuo Suomen pakolaislaki sitten erinomainen laki..lyhennetystä versiosta yhteenveto: Jos on ollut kotimaassaan esim. Lääkäri niin suomen valtion on taattava hänelle tätä elintasoa ole tuki suomessa ..että näin..ja kaikkihan tietää ettei ne mamut mitään persaukisia ole jotka tänne hakeutuu..kyllä joskus sapettaa niin vietävästi nuo elintasopakolaiset että, mutta olenhan tunnetusti julkirasisti![]() Tarvii varmaan kohta itse lähteä pakolaiseksi johonkin pohjoismaahan joka noudattaa samanlaista maahanmuuttajapolitiikkaa
|
|
#2
|
||||
|
||||
v***u,taidan rueta täyspäiväseks natsiks...![]() ![]()
__________________
----------------------------------------------------------- Belarus,se ainoa oikea tankki Хочешь мира ?- готовься к войне! ---------------------------------------------------------- Itä-Suomen Offroad Yhdistys ISORY Ry ---------------------------------------------------------- |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Haaveista totta HJ alla... | romurauta | Maasturiprojektit | 140 | 25.04.2011 22:27 |
| voiko olla totta ? | 4x4opel | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.10.2007 22:13 |
| Unelmista totta | Humu | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 14.01.2004 21:12 |
| Totta vai tarua? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 13.01.2004 02:15 |
| Astrologia on totta! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:58 |