Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.10.2009, 07:32
jeeppi-eki:n Avatar
jeeppi-eki jeeppi-eki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.05.04
Sijainti: keminmaa, Finland.
Viestit: 976
Perusasetus

Niin, onhan SUOMALAISET tasa-arvoisia lain edessä. MAMUT tuntuu olevan sitten ihan eri asia. Ainakin kun kuuntelee heidän etuuksiaaan. Täälläkin kun tuli Kemiin uusia "pakolaisia" vuosi sitten oli hurjaa seurata kun kävivät vuoronperään taksilla ostamasssa Lidlistä halpaa ruokaa..

__________________
muistaakseni en ole koskaan ajanut ylinopeutta..
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.10.2009, 07:47
joyx:n Avatar
joyx joyx ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.03.09
Sijainti: Kotona
Viestit: 79
Perusasetus

On se vaan tuo Suomen pakolaislaki sitten erinomainen laki..lyhennetystä versiosta yhteenveto:
Jos on ollut kotimaassaan esim. Lääkäri niin suomen valtion on taattava hänelle tätä elintasoa ole tuki suomessa ..että näin..ja kaikkihan tietää ettei ne mamut mitään persaukisia ole jotka tänne hakeutuu..kyllä joskus sapettaa niin vietävästi nuo elintasopakolaiset että, mutta olenhan tunnetusti julkirasisti

Tarvii varmaan kohta itse lähteä pakolaiseksi johonkin pohjoismaahan joka noudattaa samanlaista maahanmuuttajapolitiikkaa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.10.2009, 19:43
nocvolk:n Avatar
nocvolk nocvolk ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.10.08
Sijainti: Йоэнсуу, Западно
Viestit: 236
Thumbs down

v***u,taidan rueta täyspäiväseks natsiks...
__________________
-----------------------------------------------------------
Belarus,se ainoa oikea tankki
Хочешь мира ?- готовься к войне!
----------------------------------------------------------
Itä-Suomen Offroad Yhdistys ISORY Ry
----------------------------------------------------------
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Haaveista totta HJ alla... romurauta Maasturiprojektit 140 25.04.2011 22:27
voiko olla totta ? 4x4opel Tekniikka & Jutustelu 13 26.10.2007 22:13
Unelmista totta Humu Tekniikka & Jutustelu 10 14.01.2004 21:12
Totta vai tarua? MIC4-90 Vuosimallit 1984-1996 0 13.01.2004 02:15
Astrologia on totta! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 15:58


Sivu luotu: 06:47 (GMT +2).