![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
sammutin huolto maksoi itelleni 7eur, ei pitäs olla kallis edes köyhälle. JA moponetissä oli 19.90 leimalla oleva sammutin, tosin leima menee 6kk pääst vanhaks. Mutta kelpais tähänkisaan. Itellä on 3 sammutinta autossa ![]() 1x 1kg 1x2kg ja 1x6kg. kuski ja appari jättää viimesellä viikolla bigmäkit syömättä niin noita ei edes huomaa painossa ![]() ps: on ilmoittauduttu ja maksettu mutta ei ole tullut mitään kuittausta takasin.....
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
mitä katsastus pitää sisällään. Mitä autosta pitää löytyy ja mitä pitää toimia? Valot?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]()
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
|||
|
|||
Katsoja-alueista
Mitenkä tuolla menee katsoja-alueet? Pääseekö kohtuullisen tasaista reittiä (ei umpimetsää) paikalle, josta näkee hyvin?
Nimimerkillä "Jalkarampainen Innokas Katselija"
__________________
-Toyota Camry 2.4 2002 -Toyota Landcruiser HJ60 12H-T 1982 -Citroen Jumpy pikkubussi 2.0 HDi 165 automaatti 2014 -Case 1840 3.9 Cummins -liukuohjattu 1999 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KARELIA TROPHY 2009, 8-16.8.2009 | myllis | Tapahtumat | 1 | 07.07.2009 11:28 |
| Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 | oska80 | Tapahtumat | 201 | 15.06.2009 22:15 |
| Offivarusteen Lost In Bonehill 6-8.3.2009 | Anna | Tapahtumat | 301 | 17.03.2009 08:34 |
| Saarekoll 2009 29.01-01.02.2009 | Kynnapas | Tapahtumat | 4 | 03.02.2009 13:07 |
| Offivarusteen hinnat? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.03.2004 21:48 | |